Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » ABC-korttiautomaattiasema avattiin Tesomalle

ABC-korttiautomaattiasema avattiin Tesomalle

Julkaistu: 09.12.2013 klo 09:22
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Pirkanmaan Osuuskauppa on avannut 24. automaattiasemansa Tampereen Tesomalle osoitteeseen Vanamonkatu 2. – Halusimme parantaa asiakasomistajiemme palveluita ei pelkästään Tesomalla vaan koko läntisellä Tampereella, polttonestekauppias Riku-Pekka Lehtonen kertoo.

Tankkaus onnistuu turvallisesti maksukorteilla. Asiakasomistajat saavat tankkauksesta Bonusta jopa viisi prosenttia ja maksaessaan S-Etukortilla lisäksi maksutapaetua 0,5 prosenttia.

Pirkanmaan Osuuskaupalla on kahdeksan liikennemyymälää, 24 automaattiasemaa ja kaksi venetankkausasemaa.

Tarjolla viittä erilaista polttonestettä

Asiakasomistajille tarjotaan uudella ABC-korttiautomaattiasemalla monipuolinen polttonestevalikoima. ABC Tesomalla voi tankata 95E10- ja 98E5-polttonesteiden sekä polttoöljyn lisäksi ympäristöystävällistä Smart Dieseliä ja E85-biopolttoainetta.

– Pirkanmaan Osuuskauppa pyrkii omassa toiminnassaan löytämään ympäristöystävällisiä vaihtoehtoja, joita haluamme tarjota myös asiakkaillemme, Lehtonen kertoo.

Smart Diesel sopii kaikkiin dieselmoottorilla varustettuihin autoihin. Se palaa perinteistä dieseliä täydellisemmin, mikä vähentää moottorin lähipäästöjä. Smart Diesel myös puhdistaa samalla moottorin jopa uutta vastaavalle tasolle. Tämä lisää moottorin kestävyyttä ja suorituskykyä.

Etanolipolttoneste E85 soveltuu autoihin, joissa on Flexfuel-moottori. Polttonesteessä on 80–85 prosenttia bioetanolia, jota tehdään kotimaisesta elintarviketeollisuuden biojätteestä. E85 vähentääkin huomattavasti autoilun aiheuttamia fossiilisia hiilidioksidipäästöjä, jotka kiihdyttävät ilmaston lämpenemistä.

polttonestekauppias Riku-Pekka Lehtonen, puh. 010 767 0078
toimialajohtaja Anu Päivinen, puh. 010 767 0077