Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » 5 SYYTÄ TULLA HAKEMAAN ILMAINEN KAHVI R-KIOSKILTA ENSI MAANANTAINA

5 SYYTÄ TULLA HAKEMAAN ILMAINEN KAHVI R-KIOSKILTA ENSI MAANANTAINA

Julkaistu: 21.11.2014 klo 09:08
Julkaisija: R-kioski

5 SYYTÄ TULLA HAKEMAAN ILMAINEN KAHVI R-KIOSKILTA ENSI MAANANTAINA

1. Harvoin kahvi ilmaista on. Nyt se kuitenkin on, sillä maanantaina 24.11. kaikki R-kioskit tarjoavat Kansallisen kahvipäivän kunniaksi ilmaiset aamukahvit aina kello 12 asti.

2. Kahvinjuonti lisää vireyttä, kun keskittymiskyky ei ole parhaimmillaan. Se parantaa myös muistia ja kupposen vaikutus voi ulottua jopa 24 tunnin päähän[1]. Toisin sanoen lienee tarpeen 99 %:lle meistä maanantaiaamuna.

3. Jenkeissä on huomattu, että kuuma juoma saa meidät ajattelemaan positiivisemmin. Tutkijat antoivat testihenkilöille joko kuumaa kahvia tai kylmää juomaa ja esittelivät sen jälkeen heidät uudelle tuttavuudelle. Kahvin juojat iloitsivat enemmän tapaamisesta ja myös ajattelivat uudesta ihmisestä positiivisemmin[2]. Tämäkin saattaa olla marraskuisena maanantaina tarpeen.

4. Lue edellinen uudelleen ja ajattele, R-kioskilla saatat törmätä tuttuun tai jopa rakastua, ja se jos jokin voisi piristääkin. Emme kuitenkaan tarjoa 100 % treffivarmuutta, mutta kahvimme maulle annamme makutakuun. Jos kahvimme ei maistu, niin saat aina uuden kahvin tilalle.

5. Kahvi voi pitää jopa masennuksen loitolla.[3] Kahvin kerrotaan toimivan masennusta estävänä antidepressanttina. Se auttaa aivoja tuottamaan enemmän hyvän olon hormoneja, kuten serotoniinia, noradrenaliinia ja dopamiinia. Ja vaikka et tähän uskoisikaan, niin kahvimme on aina kuumaa, joten ainakin se lämmittää kylmän keskellä.

Ensi maanantaina vietetään jälleen Kansallista kahvipäivää

Suomen suurin annoskahvien myyjä julisti viime vuonna marraskuun viimeisen maanantain Kansalliseksi kahvipäiväksi. R-kioski pistää jälleen pystyyn ainakin Suomen ja ehkäpä maailman suurimmat kahvikutsut maanantaina 24.11.

-R-kioski on ollut jo 20 vuoden ajan Suomen suosituin kahvipaikka, ja sitä on syytä juhlia yhdessä asiakkaidemme kanssa. Ensi maanantaille voisi keksiä vaikkapa sata syytä, miksi kannattaa poiketa yksin, puolison tai kaverin kanssa työ- tai koulumatkalla Ärrälle kahville, markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin R-kioskilta kertoo.

Kaikki R-kioskit tarjoavat maanantaina 24.11.2014 ilmaisen aamukahvin klo 12:een saakka kioskin avaamisesta alkaen. Kioskit aukeavat eri aikaan. Ilmaisen kahvin saa jokainen, joka on ladannut Ärrä Appsin kännykkään, Ärrän kahvipassin haltija tai joka päättää ottaa kioskilla kahvipassin. Ärrä Appsi ja kahvipassi ovat asiakkaille maksuttomia, ja niillä saa joka 6. kahvin ilmaiseksi.

-Viime vuonna jaoimme kahville kymmenille tuhansille ja tänä vuonna toivomme, että kahvikutsuillemme osallistuisi jo 100 000 hyvän kahvin ystävää, Schalin sanoo.

Liitteenä oleva kuva on vapaasti käytettävissänne. Pyydämme mainitsemaan kuvanlähteenä R-kioskin. Kuvassa R-kioskin henkilökunta otti varaslähdön Kansalliseen kahvipäivään.

R-kioski Oy

markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin, R-kioski Oy, p. 020 554 4205,

s-posti: ann-charlotte.schalin(at)r-kioski.fi

viestintä, Karin Gummerus, R-kioski Oy, p. 020 554 4150,

s-posti: karin.gummerus(at)r-kioski.fi

[1] : http://hub.jhu.edu/2014/01/12/caffeine-enhances-memory

[3] http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0094715

R-kioski on kannattava, keskitetysti ohjattu kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto n. 630 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience -yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven ja Shell/7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kiosk Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2013 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2013 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,5 miljardia ja henkilökuntaa sillä oli 35 000.