Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Puikkomaisterin sukkakirja vie sukanneulonnan uusiin ulottuvuuksiin

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Puikkomaisterin sukkakirja vie sukanneulonnan uusiin ulottuvuuksiin

Julkaistu: 12.08.2015 klo 10:00
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Räväkkää Puikkomaisteri-blogia pitävä Tiina Kaarela on tunnettu värikkäistä ja taitoa vaativista kirjoneuleohjeistaan. Ensimmäisessä neulekirjassaan hän keskittyy sukkiin ja vie lukijansa kerralla uusiin sukanneulonnan ulottuvuuksiin.

Puikkomaisterin sukkakirjan mallit soveltavat eri maiden kansanomaisia kuvioita modernein värein ja langoin toteutettuna. Suosituslangat on mahdollisuuksien mukaan valittu kotimaisilta värjäämöiltä. Lopputuloksena on näyttäviä, kenkiin mahtuvia sukkia, joita voi käyttää tärkeinä asusteina myös kodin ulkopuolella.

Kirjan ohjeet on luokiteltu vaativuustason mukaan. Neulomisen alkeita ei tässä kirjassa käydä läpi – nämä ohjeet on tarkoitettu tosineulojille! Susa Junnolan upeat valokuvat täydentävät ohjeita ja innostavat tarttumaan puikkoihin.

Tiina Kaarela: Puikkomaisterin sukkakirja
ISBN 978-952-254-232-8
1. painos 2015
Nidottu, 144 sivua

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi