Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Luo nahasta -kirja kannustaa nahan uusiokäyttöön

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Luo nahasta -kirja kannustaa nahan uusiokäyttöön

Julkaistu: 10.11.2015 klo 10:00
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Aito nahka on kestävää ja taipuu moneksi. Nahka säilyy käyttökelpoisena, vaikka siitä tehty vaate jäisi pois muodista. Siksi nahka on erinomainen materiaali uusiokäyttöön ja tuunaukseen.

Luo nahasta -kirjassa vanhat nahkatuotteet – takit, vyöt, kengät – saavat uuden elämän erilaisina käyttöesineinä, asusteina ja sisustuselementteinä: keittiöön sipulikori tai -pussi, olohuoneeseen tyyny, kukka-amppeli tai lampunvarjostin, eteiseen matto tai peilinkehys, olalle laukku ja laukkuun lompakko sekä avaimenperä… Ideoita ja ohjeita on joka lähtöön!

Raija Immonen ja Marja-Leena Varila ovat siskoksia, jotka ovat ikänsä harrastaneet käsitöitä. Heidän edellisessä kirjassaan Silmäpaosta sisustukseen (Moreeni, 2014) käytettiin materiaalina sukkahousuja.

Raija Immonen ja Marja-Leena Varila: Luo nahasta
ISBN 978-952-254-253-3
1. painos 2015
Nidottu, 167 sivua
lk 65.3

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi