Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Hyvää lankaa -käsityökirja sisältää muotimaailman konkareiden suunnittelemia yksinkertaisen tyylikkäitä neulemalleja

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Julkaistu: 18.02.2015 klo 13:00
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Ajaton klassikko on sellainen, jota pidetään, kunnes se kuluu puhki, joku pöllii ihanan piposi tai toinen käsine häviää! Hyvää lankaa -kirjan kaikki 30 neuletyötä ovat selkeän tyylikkäitä – huikea kokonaisuus muotitietoiselle neulojalle.

Kirja sisältää Katherine Poultonin ja Lily Colen perustama neuleyrityksen The North Circularin yksinkertaisia, elegantteja neulemalleja aikuisille: pipoja, huiveja ja muita asusteita. Neulottuun luksukseen kietoutuu taitava suunnittelu, luonnonmukaisuuden arvostus, sukupolvien perinteet ja rakkaus käsintehtyyn.

Katherine Poulton: Hyvää lankaa – Ajattomia pipoja, huiveja, sukkia ja käsineitä
Englanninkielinen alkuteos A Good Yarn
Suomennos Sanna Immanen
ISBN 978-952-254-212-0
1. painos 2015
Nidottu, 144 sivua

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi