Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » JCI:n puheenjohtaja Chiara Milani vierailulla Suomessa

Suomen Nuorkauppakamarit ry

JCI:n puheenjohtaja Chiara Milani vierailulla Suomessa

Julkaistu: 07.08.2013 klo 15:05
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

JCI – nuorkauppakamarin maailmanjärjestön puheenjohtaja Chiara Milani vierailee Helsingissä tänään ja huomenna.

Puheenjohtaja Chiara Milani tapaa Suomen Nuorkauppakamarit ry:n jäseniä ja puhuu aiheesta: Individual social rebonsibility eli siitä, miten jokaisen meistä tunnettava vastuunsa tekemistään päätöksistä. Chiara Milanin mukaan vastuunkannon puute on haaste kaikkialla maailmassa ja se on yksi syistä, miksi Eurooppa on taloudellisessa kriisissä. Puheenjohtaja Milani uskoo, että kriisistä on mahdollista nousta lisäämällä yksilön vastuuta.

Vierailun aikana italialainen Milani myös keskustelee mm. naisjohtajuuden tilasta Suomessa. Milani on ensimmäinen eurooppalainen nainen nuorkauppakamarin maailmanjärjestön johdossa.
Lisäksi hän tutustuu Suomen Nuorkauppakamarit ry:n sekä Tukikummit ry:n yhteistyöhön nuorison hyvinvoinnin ja työllistymisen edistäjänä.

Medialla on mahdollisuus haastatella Chiara Milania torstaina kello 12-14.
Haastattelupyynnöt: Leena Roskala 040 508 1100

JCI on maailmanlaajuinen voittoa tavoittelematon järjestö, joka toimii yli sadassa maassa ympäri maailmaa. Suomessa järjestö toimii Suomen Nuorkauppakamarit ry:n nimellä. JCI:lla on noin 200 000 jäsentä, iältään 18–40 vuotta.

www.jci.cc

www.jci.fi

Suomen Nuorkauppakamarit ry on kansainvälinen jäsentensä kehittymis- ja johtamiskouluttautumisjärjestö sekä kontaktiverkosto, joka vaikuttaa aktiivisesti yhteiskunnassa. Kehitämme yhteiskuntaa ja johtajuutta paremman tulevaisuuden turvaamiseksi. www.jci.fi