Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » I-Mediat Oy:n Ikkuna ja Epari SSM jakeluun vuoden 2016 alusta

Suomen Suoramainonta Oy

I-Mediat Oy:n Ikkuna ja Epari SSM jakeluun vuoden 2016 alusta

Julkaistu: 23.09.2015 klo 08:00
Julkaisija: Suomen Suoramainonta Oy

SSM Suomen Suoramainonta ja I-Mediat Oy ovat sopineet kaupunkilehtien Ikkuna ja Epari jakelusta Vaasassa ja Seinäjoella.

I-Mediat Oy ja SSM Suomen Suoramainonta, Pasi-Jakelut Oy Vaasassa sekä Jakelu-Ässät Oy Seinäjoella, aloittavat muutaman vuoden tauon jälkeen uudelleen yhteistyön kaupunkilehtien jakelussa Seinäjoella ja Vaasassa. Osapuolet ovat saavuttaneet neuvotteluratkaisun useiksi vuosiksi eteenpäin. Yhteistyö käynnistyy vuoden 2016 alussa.

Pitkäaikainen sopimus mahdollistaa jakeluiden kehittämisen hyvässä yhteistyössä sekä takaa lehtien asiakkaille luotettavan kaupunkilehtijakelun.

Lisätiedot:

Mika Kauppinen, tuotantojohtaja, Suomen Suoramainonta Oy
Puh. 0500 122 034, mika.kauppinen@suoramainonta.fi

Erkki From, myyntijohtaja, Suomen Suoramainonta Oy
Puh. 0400 459 318, erkki.from@suoramainonta.fi

Olemme maan suurin yksityinen suoramainontayritys, jonka oma jakeluverkko kattaa 2, 4 miljoonaa kotitaloutta kahdesti viikossa.Toimimme läheisessä yhteistyössä lukuisten kaupunkilehtien sekä valtakunnallisten ja paikallisten suoramainostajien kanssa.Työllistämme vuosittain yli 13.000 lehtien ja mainosten jakajaa.

Pääkonttori: Suomen Suoramainonta Oy, Hankasuontie 3, 00390 Helsinki. www.suoramainonta.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki