Etusivu » Tiedotteet » Häiriötiedotteet » Taksi Helsingissä välityskatkos 23.4. klo 18.00 - 18.30

Helsingin Taksi-Data Oy

Taksi Helsingissä välityskatkos 23.4. klo 18.00 - 18.30

Julkaistu: 23.04.2015 klo 15:31
Julkaisija: Helsingin Taksi-Data Oy

Julkaisuvapaa heti

Järjestelmäpäivityksen takia Taksi Helsingissä on välityskatkos torstaina 23.4. kello 18.00 – 18.30. Emme valitettavasti kyseisenä ajankohtana pysty vastaanottamaan taksitilauksia lainkaan.

Tilauksia ei vastaanoteta puhelimitse taksikeskukseen, eikä taksiasemille. Myöskään tekstiviestitilaukset, eivätkä automaattiset (autobooking /internet booker) taksintilaukset ole toiminnassa kyseisenä ajankohtana.

Katkoksen aikana taksin saa parhaiten kävelemällä lähimmälle taksiasemalle tai soittamalla esimerkiksi Helsingin ympäristökuntien, Lähitaksin, keskukseen, puh. 0100 7300.

Jo tehdyt ennakkotilaukset hoidetaan normaalisti katkoksesta huolimatta. Pahoittelemme katkoksesta asiakkaillemme aiheutuvaa häiriötä.

Järjestelmäpäivityksen jälkeen toimintamme jatkuu taas entistä parempana!

Lisätietoja: Taksi Helsinki, tiedottaja Pia Pouttu, puh. 050 392 1919, pia.pouttu@taksihelsinki.fi

Taksi Helsinki on pääkaupunkiseudulla toimiva taksien tilausvälitys- ja markkinointiyhtiö. Meidän tärkein tehtävä Taksi Helsingissä on varmistaa, että sinun on helppo asioida kanssamme joka päivä, kaikkina vuorokauden aikoina. Nopeus ja helppous tarkoittavat sinulle sopivinta tilaustapaa, luotettavuus ja laatu varmuutta kaikissa henkilökuljetuksissa. Aktiivisella laadunvalvonnalla ja kehitystyöllä haluamme taata korkean palvelutason myös tulevaisuudessa.

Taksin tarve ei kysy aikaa eikä paikkaa. Palvelemme sinua 24 tuntia vuorokaudessa seitsemänä päivänä viikossa vuoden jokaisena päivänä. Tarvitsetpa kyydin heti tai myöhemmin, lähelle tai kauas Taksi Helsinki haluaa tarjota sinulle laadukasta ja osaavaa palvelua vuoden jokaisena päivänä säässä kun säässä.