Etusivu » Tiedotteet » Energia » AINUTLAATUISELLA LÄMMÖNSIIRTOPUHALTIMELLA TÄYSI HYÖTY LÄMPÖPUMPUN TAI TAKAN LÄMMÖSTÄ

Scanoffice Oy

Julkaistu: 21.01.2013 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Mobair 4100-lämmönsiirtopuhallin on kotimainen uutuustuote, jonka avulla
ilmalämpöpumpun tai takan tuottamaa edullista lämpöä siirretään asunnon sisällä tilasta toiseen – kuiskaavan hiljaisesti ja tehokkaasti.

Lämmönsiirtopuhallin säästää energiaa ja lisää asumismukavuutta. Kun ilmalämpöpumppu lämmittää talvella ja jäähdyttää kesällä, Mobair 4100 huolehtii, että lämpöä ja viileyttä siirtyy  huoneesta toiseen. Laite on tyylikkään huomaamaton ja lähestulkoon äänetön.

Mobair 4100 lämmönsiirtopuhaltimen avulla säästyy selvää rahaa, kun edullisesti tuotettu lämpö saadaan paremmin hyödynnettyä koko asunnossa.  Puhaltimessa on nopeudensäädin ja suurimmillaankin tehontarve on vain 4 W, joten laite voi olla jatkuvasti toiminnassa. Lämmönsiirtopuhallin on asennettavissa itse tai nopeasti ammattilaisen avulla.

Lisätietoja: Scanoffice Oy, myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Anttila, 045-635 7588 mikko.anttila@scanoffice.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeistä. Scanofficella on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.
www.scanoffice.fi