Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » UUTUUS! POHJOISEN ILMASTOON SUUNNITELLUT SUURTEN KIINTEISTÖJEN ILMA-VESILÄMPÖPUMPUT SCANOFFICE OY:LLE

Scanoffice Oy

Julkaistu: 29.01.2014 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Uudet ja tehokkaat, erityisesti pohjoisen  ilmastoon suunnitellut CLIVET ilma-vesilämpöpumput ovat hieno lisä Scanoffice Oy:n kattavaan tuotevalikoimaan.

Suurten ilma-vesilämpöpumppujen kysyntä suomalaisissa kiinteistöissä on jatkuvasti kasvanut. Kustannusten supistuspaineet ovat kovat ja mahdollisuus saada merkittäviä säästöjä energiakuluissa kiinnostaa monia suurtenkin kiinteistöjen omistajia.  Yksinkertaisten ja  hankintahinnaltaan kohtuullisten ilma-vesilämpöpumppujen markkina onkin jatkuvassa kasvussa.

Pohjoismaiden suurin lämpöpumppujen tuonti- ja tukkuliike, Scanoffice Oy, on solminut yhteistyösopimuksen Euroopan johtavan lämpöpumppuvalmistajan, CLIVET S.p.a:n kanssa.

CLIVET kiinteistölämpöpumput tuottavat jopa 100 kW:n lämmitystehon ja ne toimitetaan täysin Suomen ilmasto-olosuhteisiin varusteltuina. Laitteet soveltuvat erinomaisesti suuriin kiinteistöihin.  Ne tuovat merkittäviä säästöjä energialaskuihin rivitalo-yhtiöissä, kerrostaloissa, teollisuus- ja varastotiloissa, toimistoissa sekä muissa suuremmissa kiinteistöissä, kuten esimerkiksi kuntosaleissa.

Laitteet toimitetaan ja asennetaan alan ammattiurakointiliikkeiden kautta.

Lisätietoja tuotteesta: Janne Jokivuori, p. 050-3366214, janne.jokivuori@scanoffice.fi.

-----------------------------------------------------------------------------------

on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeistä. Scanofficella on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.