Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Tervetuloa Samsungin messuosastolle Habitareen – käyntikortin jättäneiden kesken arvotaan EX2F-kompaktikamera!

Samsung Electronics Nordic

Kutsu.
Julkaistu: 16.09.2013 klo 15:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Klikkaa tästä viralliseen kutsuun!

Tervetuloa osastolle 6n111 kokemaan todellisuutta tarkempi UltraHD-kuvanlaatu ja moderniin suomalaiseen kotiin sopiva tv-design! Samsungin kesällä 2013 julkistamat F9000-sarjan lippulaivatelevisiot saavat Suomen ensiesityksen Habitare-messuilla 18.-22.9.2013.

Uutuusmalliston lisäksi messuilla pääsee ihastelemaan Samsungin S9- luksustelevisiota, joka on taideteos itsessään. Design-myymälä Skannon ja Saari- keittiöiden kanssa yhteistyössä sisustetulla messuosastolla pääsee myös tutustu- maan Samsungin monipuoliseen kodinkonemallistoon, tyylikkäisiin kannettaviin tietokoneisiin sekä Samsungin älykkäisiin mobiililaitteisiin ja kameroihin.

Varaa aika tuote-esittelyä tai haastattelua varten: samsungpr@osg.fi

Tervetuloa Samsungin messuosastolle! Käyntikortin jättäneiden kesken arvotaan tyylikäs Wi-Fi:llä varustettu EXF2-kompaktikamera!

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon