Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Ski Sport Finlandin kumppaniverkosto vahvistui - Alppihiihtäjät valmiina kauden avaukseen

Ski Sport Finland

Julkaistu: 15.10.2014 klo 11:15
Julkaisija: Ski Sport Finland

Talvikauteen otettiin varaslähtö Helsingissä alppimaajoukkueen kokoontuessa Ski Sport Finlandin mediatilaisuuteen Karl Fazer Caféseen kertomaan hyvin sujuneesta syksyn leirityksestä. Puolentoista viikon kuluttua alkavassa maailmancupin avauskilpailussa nähdään kaksi suomalaislaskijaa.

Ski Sport Finlandin miesten tekniikkajoukkueen vastuuvalmentaja Janne Haarala vahvisti heti tilaisuuden alkuun, että Söldenissä suurpujottelevat sunnuntaina 26. lokakuuta Marcus Sandell ja Samu Torsti. Lauantaina laskettavassa naisten maailmancupin avauskilpailussa ei suomalaislaskijoita starttiviiksen taakse asetu, vaan suomalaisnaiset aloittavat maailmancupin kotimaisemissa Levillä 15. marraskuuta.

Ski Sport Finlandin kumppaniverkosto vahvistui

Ski Sport Finlandin tulevan kauden budjetti on n. 2,5 miljoonaa euroa, josta lähes 90 prosenttia katetaan yhteistyökumppanituloilla. Vaikean olympiatalven jälkeen kauden avauksen kynnyksellä alppi- ja freestylemaajoukkueiden tilanne on lupaava.

Tuoreimpana yhteistyökumppanina Ski Sport Finlandin pääkumppanuusverkostoon liittyy DNA Oy. DNA:n tarjoamia palveluita yhteydenpidossa, viihtymisessä ja työnteossa maajoukkueurheilijat sekä taustaryhmät pääsevät hyödyntämään uuden teknologiapartneri Samsungin älypuhelimilla, tableteilla sekä älykelloilla.

"Olemme hyvin tyytyväisiä voidessamme tukea Suomen alppimaajoukkueita pääyhteistyökumppanina. Alppilajit sopivat erittäin hyvin yhteen DNA:n pitkäaikaisten arvojen kanssa: rohkeutta, nopeutta ja mutkatonta asennetta tarvitaan oman toimintamme tavoin myös rinteessä ja lajiorganisaation työssä", sanoo DNA:n kuluttajaliiketoiminnan markkinointijohtaja Anu Shibutani.

"On ilo olla mukana mahdollistamassa suomalaisten kykyjen kehittymistä kohti maailman kirkkainta kärkeä. Jaamme urheilijoiden kanssa samanlaisen voittaja-asenteen, jossa huipun tavoittelun lisäksi oleellista on myös jatkuva kehittyminen yhä paremmaksi, ja voitot kruunaavat sitten osaamisen", Shibutani jatkaa.

DNA:n brändiväri esiintyy Ski Sport Finlandin pääyhteistyökumppanina eri yhteyksissä. DNA:n pinkki näkyy tulevalla kaudella myös alppimaajoukkueen kypärässä ja päähineissä, ja laitekumppani Samsung näkyy Samsung Galaxy -logolla freestylemaajoukkueen päähineissä ja kypärissä.

"DNA sopii loistavasti kumppaniverkostoomme ja olemme tyytyväisiä saadessamme mobiili- sekä TV-osaajan mukaan alppilajien vauhdikkaaseen maailmaan. Olemme erityisen tyytyväisiä, että tuore sopimus syntyi vahvan, näkyvän ja modernin toimijan kanssa, Ski Sport Finlandin toimitusjohtaja Marko Mustonen kiteyttää.

toimitusjohtaja Marko Mustonen, Ski Sport Finland ry, puh: 040 5184559, marko.mustonen@skisport.fi

markkinointijohtaja Anu Shibutani, DNA Oy, puh. 044 044 2469, anu.shibutani@dna.fi

markkinointipäällikkö Eva Carrero, Samsung Electronics Nordic AB, Suomen sivuliike, puh. 0400 807 750, e.carrero@samsung.com

DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi