Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsungin uusi Smart TV -mallisto on nyt kaupoissa

Samsung Electronics Nordic

Samsungin uusi Smart TV -mallisto on nyt kaupoissa

Julkaistu: 02.05.2013 klo 12:45
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

2. toukokuuta 2013 – Samsungin vuoden 2013 TV-mallisto on saapunut Suomeen. Televisioiden uusi muotoilu on näyttävää, kuvanlaatu on kohennettua ja Smart Hub -käyttöliittymä on täysin uusittu. Lisäksi uutuusmalleja on saatavana entistä suuremmissa kokoluokissa.

Samsungin Smart Hub -palveluvalikko uudistuu älykkäällä tavalla. Uuden S-recommendation-toiminnon avulla käyttäjän ei enää tarvitse selata ja etsiä haluamaansa sisältöä, vaan televisio tekee työn hänen puolestaan ja ehdottaa TV-ohjelmia ja elokuvia, jotka perustuvat hänen katselutottumuksiinsa. Vuoden 2013 TV-malliston uusi muotoilu on näyttävää, kuvanlaatu on kohennettua ja Smart Hub -käyttöliittymä on täysin uusittu. Lisäksi uutuusmalleja on saatavana entistä suuremmissa kokoluokissa.

Samsung Smart TV -malleja:

8-sarjan LED-tv (F8005) Samsungin 8-sarjan lippulaivauutuus on varustettu uusimmilla teknisillä herkuilla ja näyttävällä muotoilla: Lataa tuotekuvat

8-sarjan LED-tv (F8505) F8505 laajentaa Samsungin design-televisioiden valikoimaa. Television runko ja sen luonnollisen tyylikäs kaareva jalusta on valmistettu yhdestä alumiinipalasta. Lataa tuotekuvat

S9 UHD – Samsungin UHD-televisiossa on kuva-alaa peräti 85 tuumaa ja 4K-tarkkuus: Lataa tuotekuvat

6-sarjan LED-tv (F6805)  Näyttävä window-muotoiluilla varustettu malli: Lataa tuotekuvat

6-sarjan LED-tv (F6515) Tyylikään valkoinen malli: Lataa tuotekuvat

Kuvia uudesta Smart Hub -käyttöliittymästä: Lataa tuotekuvat

Kaikkia Smart TV -laitteita saa testiin ja kuvauslainaan. Median testilaitepyynnöt: SamsungPR@osg.fi

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Markus Nummisalo, myyntipäällikkö AV, m.nummisalo@samsung.com, p. 0400 569 228

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon