Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung Level -mallisto laajenee kahdella tuotteella

Samsung Electronics Nordic

Samsung Level -mallisto laajenee kahdella tuotteella

Julkaistu: 18.05.2015 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung Level Link tekee vanhoistakin audio-laitteista langattomia.

Espoo – 18. toukokuuta 2015 Samsung Level On Wireless ja Level Link -audiotuotteet on suunniteltu musiikin ystäville. Ne tarjoavat langatonta mukavuutta tyylikkäästi muotoillussa paketissa.

Level Link – langatonta vapautta

Samsung Level Link tekee perinteisistä audiotuotteista langattomia Bluetooth-laitteita. Level Linkiin voi liittää vaikkapa kuulokkeet, kaiuttimet tai jopa television, minkä jälkeen ne voidaan yhdistää langattomasti Bluetooth-yhteensopiviin laitteisiin. Level Linkin voi myös yhdistää autostereoihin, jolloin vanhastakin autoradiosta tulee handsfree-autosarja (vaatii toimiakseen aux-in-liitännän).

Level Linkin saa napin painalluksella joko lähettämään tai vastaanottamaan äänidataa. Käyttäjä voi esimerkiksi siirtää television äänen kuulokkeisiin, jolloin hän ei häiritse muita perheenjäseniä yön pikkutunteina. Level Linkiin voi samanaikaisesti liittää kaksi äänilähdettä.

Level On Wireless – langattomat vastamelukuulokkeet

Samsung esittelee samalla uudet langattomat Level On Wireless -kuulokkeet, joissa on tyylikkään pyöreät ja ergonomisesti pehmustetut kupit. 40 mm:n elementeillä varustetuissa kuulokkeissa on kuusi mikrofonia, joita käytetään aktiivisessa melunsuodatuksessa. ANC-toiminto (Active Noise Cancellation) vaimentaa ympäristön melut ja tarjoaa samalla selkeämpää äänentoistoa myös puheluiden aikana. Kaksoiskalvolliset elementit auttavat hillitsemään tärinää, vähentävät melua ja mahdollistavat rikkaan ja tasapainoisen äänen erittäin laajalla äänialalla.

Level On Wireless -kuulokkeissa on helppokäyttöinen kosketusalusta, jonka avulla käyttäjät voivat aktivoida ja säätää eri ​​toimintoja, kuten S Voice -puheentunnistusta, äänitiloja, äänentasoja. Käyttäjä voi myös käynnistää ja keskeyttää musiikintoiston tai vaihtaa kappaleita koskematta kuulokkeisiin kytkettyyn toistolaitteeseen. Kuulokkeissa on taittuvat sangat, joten ne kulkevat kätevästi mukana matkassa.

Uudet Level-tuotteet tukevat parasta mahdollista Bluetoothin yli lähetettävää äänenlaatua (aptX). Level On Wireless -kuulokkeiden suositushinta on 249 euroa ja Level Linkin suositushinta on 69 euroa. Uutuudet ovat heti saatavilla. Klikkaa tästä teknisiin tietoihin.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö Telecom, Mika Engblom @samsung.com, p. 040 8604 420

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki