Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung esitteli kaarevan tietokonenäytön

Samsung Electronics Nordic

Samsung esitteli kaarevan tietokonenäytön

Julkaistu: 28.10.2014 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin 27 tuuman kaareva Full HD -näyttö on täydellinen pelaamiseen ja elokuvien katsomiseen.

Helsinki 28. lokakuuta 2014 – Pidätkö ajatuksesta, että voisit hetkeksi karata arjesta ja uppoutua peliin tai elokuvaan? Samsungin kaareva 27-tuumainen uutuusnäyttö luo erinomaiset puitteet pienelle irtautumiselle todellisuudesta.

Vaikuttavampi pelikokemus

Verrattuna litteään näyttöön, pehmeästi kaareutuva paneeli tarjoaa panoraamatyyppisen katselukokemuksen, koska näytön jokainen pikseli on samalla etäisyydellä katsojan silmistä. Kaarevuus helpottaa peliin uppoutumista ja tarjoaa lähes kolmiulotteisen syvyysvaikutelman etenkin peleissä, joissa pelataan ensimmäisen persoonan näkökulmassa. Kaareva näyttö on ihanteellinen muun muassa FPS-toimintapeleihin, kilpa-ajopeleihin ja lentosimulaattoreihin. Näytössä on Game Mode -pelitila, joka optimoi kontrastin, värit ja liikkeentoiston pelaamista varten. Mukana on myös 5 watin stereokaiuttimet.

Todentuntuinen väritoisto ja tarkkuus

S27D590C tarjoaa laajat, 178 asteen katselukulmat, joten näyttö säilyttää erinomaisen kuvanlaatunsa sivultakin seurattaessa. Näytössä on 3000:1-kontrastisuhde, 350 cd/m2 -valovoima. Se tarjoaa syvät mustat, kristallin kirkkaat valkoiset sävyt ja eloisat värit, jotka yhdessä tekevät katselukokemuksesta todentuntuisen.

Näytössä on hienovaraisen tyylikäs jalusta ja se on muotoiltu minimalistiseen tyyliin, joka sopii kaiken tyyppisiin tiloihin. Ergonomiaominaisuuksiin lukeutuu kallistuksen säätö ja 100 x 100 mm VESA-kiinnitysmahdollisuus, joten näyttö voidaan ripustaa vaikka seinälle. S27D590C tulee myyntiin marraskuussa ja sen suositushinta on 399 euroa.

Tekniset tiedot:

Model

S27D590C (27”)

Aspect Ratio

Resolution

1,920 x 1,080 (FHD Resolution)

Refresh Rate

60Hz

Brightness

350cd/m2 (typical) / 270cd/m2 (minimum)

Viewing Angle

178 degree (horizontal and vertical)