Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Ranskalainen vallankumous keittiössä

Ranskalainen vallankumous keittiössä

Julkaistu: 28.05.2013 klo 10:03
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung tuo markkinoille jääkaappi-pakastin-yhdistelmän, jossa on ranskalaiset ovet

Helsinki 28. toukokuuta 2013 – Samsung tuo sopivasti kesän alkajaisiksi markkinoille jääkylmän uutuuden. Rosteripintaisessa jää-pakastinkaapissa on ranskalaiset ovet. Yläosan leveää jääkaappia täydentää alaosan iso pakastin. Jääkaapin ja pakastimen väliin on sijoitettu uusi säilytyslaatikko, jonka lämpötilan voi valita neljästä valmiista ohjelmasta tarpeen mukaan. Laatikon voi säätää vaikkapa viilentämään juomat nopeasti ennen rannalle lähtöä tai sulattamaan lihapakasteet hitaasti seuraavan päivän grillijuhlia varten.

Jääkaapin vasemman oven jäänsinisessä led-näytössä näkyy kaapin sisälämpötila. Siinä ovat myös pikavalintapainikkeet. Näyttö sulautuu kauniisti oven rosteripintaan, kun sitä ei käytetä. Lisäksi ovessa on uusi vesi- ja jääpalakone. Vesilasi täytetään yksinkertaisesti pitämällä sitä suutinta vasten. Jääpaloja tai -murskaa saa avaamatta jääkaapin ovea.

Varastoidut herkut löytyvät tästä huippulaitteesta helposti, sen takaa entistä parempi led-valaistus. Valaisimet on sijoitettu niin, etteivät ne peity ruokatarvikkeiden taakse. Hyllyjärjestelmä on muunneltava, joten jääkaappiin saa mahtumaan vaikka kokonaisen hääkakun – toki hieman kakun koosta riippuen.

Tekniset tiedot: RF24FSEDBSR/EE on jääkaapin ja pakastimen yhdistelmä, jossa on ranskalaiset ovet. Sen tilavuus on yhteensä 510 litraa (jääkaappi 348 litraa, välilaatikko 39 litraa, pakastin 123 litraa) ja se on 90,8 senttiä leveä, 178 senttiä korkea ja 61,3 senttiä syvä (oven kanssa 72,6 senttiä). Energiankulutus 427 kWh vuodessa, energialuokka A+, led-valaistus. Automaattinen sulatus. Tavallista suurempi ilmankosteus (Twin Cooling Plus) ja suuttimet joka hyllytasolla ja laatikossa (MultiFlow) pitävät lämpötilan tasaisena, mikä puolestaan pitää elintarvikkeet pidempään tuoreina. Jäävesi- ja jääpalakone. Kaupoissa kesäkuun lopussa, suositushinta noin 3 500 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Raine Lindqvist, myyntipäällikkö, kodinkoneet, r.lindqvist@samsung.com, p. 040 707 8747

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon