Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » PPO-Elektroniikka toimittaa Softex-sammutusjärjestelmän Teknoksen maalitehtaalle Pietariin

PPO-Elektroniikka Oy

Julkaistu: 07.01.2015 klo 08:00
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

PPO-Elektroniikka Oy suojaa Teknoksen uuden Pietarissa sijaitsevan maalitehtaan valmistuotevaraston Softex-sammutusjärjestelmällä. Turvateknisiä järjestelmiä tarjoava PPO-Elektroniikka on hoitanut keskitetysti Softexin sammutusjärjestelmien viennin Venäjälle, Baltiaan ja Valko-Venäjälle jo usean vuoden ajan.

Teknoksen järjestyksessään jo kolmas Pietarin tehdas on kooltaan 9 000 m². Marjinon teollisuuspuistossa sijaitsevan maalitehtaan yhteydessä toimii myös tutkimus- ja tuotekehityskeskus. Pääurakoitsija on Lemminkäinen Oyj.

PPO-Elektroniikka on toimittanut Venäjälle yli 100 mittavaa sammutusjärjestelmää, joista viimeisimpänä on toteutettu Pietarissa sijaitsevien Osinovaya Roschan tulliterminaalin ja Troitskiy Logopark -logistiikkakeskuksen varaston sammutusjärjestelmät.

PPO-Elektroniikka vie turvateknisiä järjestelmiä viiteentoista maahan. Noin puolet liikevaihdosta tulee viennistä. Toimistot Pietarissa ja Moskovassa palvelevat venäläisiä asiakkaita.

Softex-sammutusjärjestelmät tarjoavat tehokkaan palosuojaratkaisun niin teollisuuteen kuin erityyppisiin kiinteistöihin pientaloista hotelleihin ja laivoihin. Softex on erinomainen palonsammutusjärjestelmä pienen vedenkulutuksen, nopean palokaasujen jäähdytyksen sekä tehokkaan sammutuksen ansiosta.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Timo Ohtonen, +358 400 420 393, timo.ohtonen@ppo-elektroniikka.fi

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvaa ja turvallisuutta, missä ikinä oletkin
Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa. Rakennamme yksilöllisiä turvateknisiä ratkaisuja. Pitkä kokemus, osaava henkilökunta ja huipputuotteet takaavat onnistuneen lopputuloksen. www.ppo-elektroniikka.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon