Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » PPO-Elektroniikka Oy mukana Moskovan kansainvälisillä turvallisuusalan messuilla

PPO-Elektroniikka Oy

Julkaistu: 14.04.2015 klo 07:00
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

PPO-Elektroniikka osallistuu Moskovassa järjestettäville turvallisuusalan kansainvälisille MIPS-messuille
13.- 16. 04 2015 (21th Moscow International Exhibition Protection, Security and Fire Safety). Esittelemme tapahtumassa ammatti- ja teollisuuskäyttöön soveltuvia tiedonsiirto- ja laiteohjausratkaisuja sekä sammutusjärjestelmiä.

PPO-Elektroniikka hoitaa keskitetysti Softexin sammutusjärjestelmien viennin Venäjälle, Baltiaan ja Valko-Venäjälle. Yritys vie näihin maihin myös integroituja videovalvontaratkaisuja yhteistyössä Mirasys Oy:n kanssa. PPO-Elektroniikka on auktorisoitu Mirasys Partneri.

Messuilla on ensiesittelyssä edistykselliset Java-ohjelmoitavat modeemit, jotka nostavat etävalvonnan ja -ohjauksen uudelle tasolle. Saksalaisen YAWid -yhtiön modeemien Java-ohjelmoitavuus mahdollistaa asiakkaan omien sovellusten ohjelmoinnin suoraan modeemiin. Messuvieraat voivat tutustua myös uuden sukupolven PPO 868 -radioon. Järjestelmät soveltuvat erinomaisesti teollisuuden vaativiin tiedonsiirtoihin ja laiteohjaukseen.

PPO-Elektroniikalla jakaa näyttelyosaston venäläisen yhteistyökumppanin Alliance AG -yhtiön kanssa (Pavilion nro 75, Halli B145). Alliance AG-yhtiö tarjoaa kattavia paloturvallisuuspalveluja ammatti- ja teollisuuskäyttöön.

Kuvassa toimitusjohtaja Timo Ohtonen ja Venäjän toimiston maajohtaja Boris Rybalchenko messuosastolla.

Jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan järjestetty MIPS on Itä-Euroopan ja Venäjän turvallisuusalan näyttelytapahtumista suurin. Vuoden 2014 tapahtumassa oli mukana yli 500 yritystä 24 maasta ja 18 000 kävijää.

PPO-Elektroniikka vie turvateknisiä järjestelmiä viiteentoista maahan. Noin puolet liikevaihdosta tulee viennistä. Toimistot Pietarissa ja Moskovassa palvelevat venäläisiä asiakkaita. Venäjän kauppa on sujunut tänä vuonna normaalisti, Ukrainan tilanteella ei ole ollut negatiivisia vaikutuksia toimintaan.

Toimitusjohtaja Timo Ohtonen, +358 400 420 393, timo.ohtonen@ppo-elektroniikka.fi

Maajohtaja Boris Rybalchenko, Venäjän toimisto +7 812 995 6425 (englanti ja venäjä)

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvaa ja turvallisuutta, missä ikinä oletkin
Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa. Rakennamme yksilöllisiä turvateknisiä ratkaisuja. Pitkä kokemus, osaava henkilökunta ja huipputuotteet takaavat onnistuneen lopputuloksen. www.ppo-elektroniikka.fi

OLEMME MUKANA MYÖS:

Taloyhtiö 2015 -tapahtuma, Infopiste i17, Helsingin messukeskus, 15.4.2015.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki