Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Liity Formula 1 -sisäpiiriin uudelleen lanseeratun Red Bull F1™ Spy App -sovelluksen avulla

Julkaistu: 16.03.2013 klo 00:56
Julkaisija: Red Bull

Salzburg (Itävalta) – Red Bull on lanseerannut kokonaan uuden Red Bull F1™ Spy App -sovelluksen jonka kautta saat tiimin sisäpiiritietoja varikolta ja varikkosuoralta suoraan puhelimeesi. Uudelleen lanseeratun F1 Spy app -sovelluksen ansiosta pystyt nyt entistä paremmin seuraamaan pahamaineista Red Bull F1 Spy (@redbullf1spy) -vakoojaa, jolla on takanaan jälleen yksi menestyksekäs vuosi maailman hohdokkaimman urheilulajin kulissien takaisten uutisten ja juorujen penkomista. Voit esittää vakoojalle kysymyksiä, asettaa haasteita ja käyttää häntä silminäsi ja korvinasi niin Formula 1 -varikolla kuin Red Bull Energy Stationillakin.

Ja Spy app -sovelluksen ansiosta Red Bull F1 Spy on nyt joka ikisen saatavilla, olipa sinulla käsissäsi minkälainen mobiililaite tahansa. Tämä uusi sovellus on niille F1-faneille, jotka halajavat enemmän faktatietoa kuin normikatsoja sekä niille, jotka salaisesti pitävät siitä kun saavat vähän sisäpiirin Grand Prix -tietoa ja pääsevät kurkistamaan kulissien taakse.

Monien ainutlaatuisten ominaisuuksien lisäksi Red Bull Media Housen julkaisemassa Red Bull Racing Spy app -sovelluksessa käyttäjä voi nyt halutessaan myös vastaanottaa push-ilmoituksia. Lisäksi sovellus synkronoi kalenterisi, niin ettet koskaan enää missaa yhtäkään kisaa tai mitään informaatiota.

Kiinnostuitko? No totta mooses. Eikä siinä vielä kaikki. Tässä on vain murto-osa niistä jutuista, joita panemme salaisen vakoojamme tekemään sinun puolestasi tällä kaudella:

Sisäpiirin kontakti tiimiin –
Red Bull F1 Spy -vakooja menee juuri sinne missä tapahtuu.

Kulissientakaisten tapahtumien tarkkailua ja kuvia varikolta –
Vakooja raportoi kaikki F1-varikolla kiertävät mehukkaat juorut.

Voit antaa vakoojalle haasteita –
Kysy tiukkoja F1-aiheisia kysymyksiä ja vakooja vastaa. Aseta tehtäviä ja vakooja yrittää parhaansa mukaan suorittaa ne – vaikka se tarkoittaisikin kollegojensa säälimättömän pilkan kohteeksi joutumista.

Liveselostus radalta koko kisaviikonlopun ajan –
Kaikki yksityiskohdat ja analyysit jokaisista harjoituksista, aika-ajoista ja itse kisasta.

Kattavat tiedot kustakin kisasta tilastoineen ja tuloksineen.

Eikö tämä riitä? –
OK, lisäämme mukaan vielä coolin jutun, joka näyttää miten legendaariset Formula 1 -radat ovat kehittyneet parin viime vuoden aikana. Niin, ja tämä juttu on meidän omaa käsialaamme – vakooja kun ei osaa piirtää edes suoraa viivaa.

Haluatko vieläkin lisää? –
Kisakalenteri synkronointimahdollisuudella, jotta et missaisi yhtäkään kisaa!

Älä siis aikaile, vaan lataa Red Bull F1 Spy app -sovellus vielä tänään. Auta tekemään vakoojastamme Formula 1 -yhteisön semi-tuottelias jäsen – ja paljon muutakin. Muutoin vakooja palaa taas nukkumaan renkaanlämmittimeen ja syömään Red Bull Energy Stationin takana olevista roskiksista.

Red Bull F1™ Spy on ladattavissa iTunes Storesta.

Huomautuksia toimittajille:

Sovellus on ladattavissa ilmaiseksi.
Sovellus toimii iOS- ja Android-laitteissa.

Osoitteesta www.redbullcontentpool.com/infinitiredbullracing saa korkean resoluution valokuvia ja teräväpiirtovideoklippejä maksutta toimitukselliseen käyttöön.

TIETOA RED BULL MEDIA HOUSESTA:

Red Bull Media House on globaali mediayhtiö, joka tuottaa jakelee ja julkaisee autenttista sisältöä ja inspiroivia action-urheilu - ja lifestyle-genren viihdeohjelmia. Elokuvasta televisioon, printistä digitaaliseen mediaan, musiikkiin ja peleihin – yhtiön tuotteista voi nauttia kaikkein uusimmilla laitteilla ja alustoilla, ja ne kiinnostavat yleisöjä ympäri maailman. Red Bull Media House vastasi muun muassa Red Bull Stratos -projektin dokumentoinnista ja monialustajakelusta. Red Bull Stratos vangitsi koko maailman huomion vuonna 2012, ja se onkin kaikkien aikojen katsotuin live-striimaus. Lisätietoja löytyy osoitteesta: www.redbullmediahouse.com.

MEDIAN YHTEYSHENKILÖT
Sam Brookes, Sam.Brookes@33-digital.com