Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » iLUMNET-järjestelmä tekee valaistuksesta älykästä

Valopaa Oy

iLUMNET-järjestelmä tekee valaistuksesta älykästä

Julkaistu: 17.11.2015 klo 14:49
Julkaisija: Valopaa Oy

Älykkään valaistuksen kysyntä kasvaa nyt hurjaa vauhtia. Valaistuksen ohjauksen hyödyt ovat selkeät – se säästää energiaa keskimäärin 50% verrattuna ei-ohjattuun led-valaistukseen, luoden samalla entistä miellyttävämmän elinympäristön kaikille valaistuksen käyttäjille.

Valopaa Oy tuo markkinoille uuden älykkään valaistuksenohjausjärjestelmän iLUMNET. Järjestelmä on kokonaisvaltainen ratkaisu valaistuksen hallintaan. Se sisältää pilvipalveluna toimivan LUMOSCOPE hallintaohjelman, älykkäitä laitteita valaistuksen ohjaukseen, sekä älykkäitä moduuleja joiden avulla valaisimet toimivat osana iLUMNET-järjestelmää.

Älykäs valaistus kaikkien ulottuville

Kaikki valaistusalalla työskentelevät voivat olla osa iLUMNET perhettä. Valaisinvalmistajat voivat tehdä valaisimistaan älykkäitä käyttämällä niissä iLUMNET-järjestelmän älykkäitä moduuleja, joiden avulla valaisimet kommunikoivat muun järjestelmän kanssa.

Valaisinfran omistajat ja hallinnoijat voivat käyttää ilUMNET-järjestelmää oman valaistuskantansa hallinnointiin. iCONTROL-yleisohjaimen avulla järjestelmään on helppo lisätä myös muita kuin iLUMNET-yhteensopivia valaisimia ja ohjauslaitteita. Valaistuksen keskitetty hallinta ja käyttöönotto on helppoa LUMOSCOPE pilvipalvelun avulla.

Oululaista tekoa

iLUMNET on Valopaan insinöörien ja muiden oululaisten yritysten luomus. Järjestelmässä käytetään useiden oululaisten yritysten tekniikkaa ja osaamista. Pilvipalvelun serveri kaikkine tietoineen on myös paikallisen yrityksen 24/7 hallinnassa. Kotimaisuusaste on korkea.

Tehdään yhdessä valaistuksesta älykästä!

Lue lisää: www.ilumnet.com

Valopaa Oy on valaistuksen langattoman ohjaustekniikan edelläkävijä. Valopaan järjestelmässä hyödynnetään laitteiden välistä internetiä tuottaen asiakkaille merkittäviä elinkaarikustannusetuja ja uusia toiminnallisuuksia. Valopaan led-valaisimet ja ohjaustekniikka kehitetään ja valmistetaan Suomessa.

www.valopaa.com