Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » JVG, Cheek, Elastinen, Vesala ja Tungevaag & Raaban esiintyvät Elämä Lapselle -konsertissa Espoon Metro Areenalla 14. syyskuuta

Lastenklinikoiden Kummit ry

Julkaistu: 17.08.2016 klo 09:45
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

14. syyskuuta järjestettävä Elämä Lapselle -konsertti kokoaa huippuartistit yhteen hyvän asian äärelle. Kyseessä on jo kaikkinensa 22:s, ja ensimmäinen Espoossa järjestettävä Elämä Lapselle -konsertti.

Elämä Lapselle -tähtiesiintyjien joukko tulee tänäkin vuonna olemaan upea – yhden illan aikana lavalle nousevat mm. Elastinen, Cheek, Vesala, Evelina, Niila, Mira Luoti, Mikael Gabriel, JVG, Tungevaag & Raaban, Alex Mattson, TCT ja Robin. Konserttijuontajina ovat Vappu Pimiä sekä Aki Linnanahde ja Aleksi Valavuori.

Elämä Lapselle -pressitilaisuus järjestetään Metro Areenalla konserttipäivänä klo 18 alkaen. Pressin sisäänkäynti Areenalle on klubiovista. Akkreditoitumiset 12.9. mennessä: matti@kummit.fi

Elämä Lapselle -kampanjan avulla autetaan lapsipotilaita Suomessa. Tukea ohjataan niin lastenklinikoiden laitehankintoihin, potilasviihtyvyyteen, lastentautien tutkimukseen kuin mielenterveystyöhönkin. Toiminnan ulottuvuus on valtakunnallinen avun suuntautuessa lastenklinikoille ympäri Suomen. Elämä Lapselle on myös upea elämys monelle lastenklinikoiden potilaalle, jotka pääsevät seuraamaan konserttia Metro Areenalle.

Ilmaiset bussikuljetukset konserttiin Kiasmalta ja Sellosta

Kummit tarjoaa pääsylippua vastaan ilmaisen bussikuljetuksen Metro Areenalle Helsingistä Kiasman turistipysäkiltä sekä Espoossa kauppakeskus Sellon luota. Bussit ovat merkitty Elämä Lapselle -tunnuksin, ja ne kulkevat mennessä klo 18–19 ja palatessa klo 22 lähtien.

Liput ja lahjoitusohjeet

19,50/29,50€ maksavat konserttiliput ovat nyt myynnissä: ticketmaster.com.

Yli 1000 euron lahjoituksella saa tervehdyksen suoraan Elämä Lapselle -konserttilähetykseen MTV3:lla (14.9. kello 20–22). Ennakkolahjoituksia voi tehdä osoitteessa kummit.fi.

Lahjoittaa voi soittamalla numeroon 0600-1-6000 (20,11 € + pvm) sekä tekstaamalla KUMMIT numeroon 16499 (yhden viestin hinta on 10 €). Oman keräyksen lapsipotilaiden hyväksi voi käynnistää Kummien digilipaspalvelussa.

Elämä Lapselle -konsertti Metro Areenalla keskiviikkona 14.9. kello 19–22. Suora konserttilähetys MTV3:lla kello 20 alkaen.

www.kummit.fi

Matti Valli, p. 050 356 3336, matti@kummit.fi

Anne Knaster, p. 040 418 6547, anne.knaster@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.