Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Jaakko Löytyn levy Hyvät sanat – Taivaallinen sävel soi viikon levynä Radio Deissä

Suomen Lähetysseura

Julkaistu: 09.03.2015 klo 13:34
Julkaisija: Suomen Lähetysseura

Suomalaisen gospel-musiikin uranuurtaja Jaakko Löytty täytti 60 vuotta helmikuussa. Samaan aikaan ilmestyi uusi levy Hyvät sanat – Taivaallinen sävel. Sen laulut soivat Viikon levynä Radio Deissä 16.-22.maaliskuuta.

Löytty konsertoi maaliskuussa kahdeksalla paikkakunnalla samannimisellä juhlakiertueella, joka jatkuu kesällä kolmella paikkakunnalla.

– Kiertueeni konserteissa keräämme rahaa Botswanan, Etiopian ja Nepalin vammaisille. He olivat mielessäni näitä lauluja valitessani, siksi tämä levy ei varsinaisesti ole 'greatest hits' -kokoelma. Laulut ovat suurimmalta osalta vanhempia tuotoksiani ja ennen kaikkea yhteislauluja. Siksi toivon laulun tarttuvan kuulijoihimme ja vievän toivoa sekä tasan laittamisen sanomaa kaikkialle Jumalan maailmaan, Jaakko Löytty toteaa.

– Tällä levyllä uskon kätten evankeliumiin, oikeudenmukaisuuden ja solidaarisuuden välttämättömyyteen. Siksi nämä ovat yhden asian, maailmanparannuksen lauluja. Liity joukkoon! Löytty kehottaa.

Hyvät sanat – Taivaallinen sävel -levy soi Viikon levynä Radio Deissä 16.-22.3. Viikon levyä kuullaan arkisin kello 8.50 ja 12.30 sekä kooste lauantaina kello 17.30.

Hyvät sanat – Taivaallinen sävel (Rainmaker Music 2015) CD on myynnissä Suomen Lähetysseuran Basaarissa, http://basaari.mission.fi (23,50 euroa) sekä hyvin varustetuissa levykaupoissa.

Levyä myydään myös konserttien yhteydessä. Katso konserttipaikkakunnat ja -ajat www.suomenlahetysseura.fi/jaakkoloytty

Suomen Lähetysseura on vuonna 1859 perustettu Suomen evankelis-luterilaisen kirkon lähetysjärjestö, joka toimii 30 maassa yhteistyössä paikallisten kirkkojen ja järjestöjen kanssa. Lähetysseura on myös ulkoasiainministeriön kumppanuusjärjestö ja yksi Suomen suurimpia kehitysyhteistyöjärjestöjä. www.suomenlahetysseura.fi