Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Ilta Rikille -konsertti Kulttuuritalolla 7. lokakuuta

Lastenklinikoiden Kummit ry

Ilta Rikille -konsertti Kulttuuritalolla 7. lokakuuta

Julkaistu: 10.06.2016 klo 10:00
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Lastenklinikoiden Kummit ry järjestää perustajajäsenensä, taiteilija Riki Sorsan muistoksi konsertin Helsingin Kulttuuritalolla 7. lokakuuta. Ilta Rikille -nimeä kantavan konsertin valmisteluun osallistuu monia Rikille läheisiä ihmisiä, ja tapahtumassa kuullaan artistivieraiden esittämänä tähden rakkaimpia lauluja.

Riki Sorsan merkitys Lastenklinikoiden Kummeille on ollut yhdistyksen alkupäivistä lähtien suuri – Riki oli paitsi perustamassa yhdistystä, mutta myös sen pitkäaikainen hallituksen jäsen sekä aktiivinen osallistuja hyväntekeväisyystapahtumissa vuosien varrella. Kummit haluaa konsertin kautta muistaa ja kunnioittaa Rikin elämää sekä Rikille tärkeää tukikohdetta.

Ilta Rikille -konserttiliput tulevat myyntiin elokuussa. Tapahtuman tuotto kohdennetaan lasten syöpätautien tutkimukseen.

Lisätiedot:

Anne Knaster, p. 040 418 6547, anne.knaster@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.