Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Idols tekee hyvää -konsertti ensimmäistä kertaa Suomessa

Kirkon Ulkomaanapu

Idols tekee hyvää -konsertti ensimmäistä kertaa Suomessa

Kutsu.
Julkaistu: 30.03.2011 klo 13:04
Julkaisija: Kirkon Ulkomaanapu

KUTSU TIEDOTUSTILAISUUTEEN

Tiistaina 5.4. kello 9-10.30.

Tervetuloa kuulemaan Suomessa ensimmäistä kertaa nähtävästä Idols tekee hyvää -konsertista ja sen avulla kerättävien lahjoitusten kohteista kehitysmaissa. Pääsiäispäivänä 24.4. MTV3-kanavalla nähtävän konsertin kautta Idols ja Kirkon Ulkomaanapu antavat kehitysmaiden nuorille mahdollisuuden käyttää lahjakkuuttaan, kouluttautua ja saada töitä.

Tiedotustilaisuudessa ovat paikalla konsertin juontajat Ellen Jokikunnas ja Heikki Paasonen sekä Idols-tuomariston jäsen Jone Nikula. He kertovat kokemuksistaan matkoiltaan Kambodzhaan ja Haitiin. Tule kuulemaan, muuttuiko heidän käsityksensä kehitysmaiden ihmisistä. Paikalla on myös Ulkomaanavun toiminnanjohtaja Pauliina Parhiala kertomassa, mitä lahjoituksilla tehdään Ulkomaanavun kohdemaissa ja miten apu menee perille.

Idols tekee hyvää -konsertissa ovat Idols-tähtien lisäksi esiintymässä muun muassa Amorphis, Maija Vilkkumaa & Jarkko Martikainen, Mariko, Reckless Love, Tarja Turunen & Jyrki 69.

Ulkomaanapu kerää konsertin avulla kuukausilahjoittajia. Ulkomaanapu on Suomen suurin kehitysyhteistyöjärjestö ja toiseksi suurin katastrofiavun antaja. Ulkomaanapu tukee nuorten koulutusmahdollisuuksia useissa Aasian, Afrikan ja Etelä-Amerikan maissa.

Idols tekee hyvää –konsertin tiedotustilaisuus:

Tiistaina 5.4. kello 9-10.30.

Paikka: Ravintola Lasipalatsi, Palmuhuone, Mannerheimintie 22 - 24, Helsinki

Veera Hämäläinen viestintäjohtaja, puh. 050 386 6634

www.mtv3.fi/idolstekeehyvaa

www.kirkonulkomaanapu.fi