Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Hyviä tekoja syömällä

Hyviä tekoja syömällä

Julkaistu: 23.09.2016 klo 10:57
Julkaisija: Suomen World Vision

Suomen World Visionin ja ravintola Farangin jo useana vuonna peräkkäin järjestämä Farang for Sri Lanka -hyväntekeväisyysillallinen saa jatkoa 3.10.2016 kello 17 Farangissa Helsingissä.

Herkullisen menun lisäksi illan ohjelmasta vastaa artisti Kasmir ja ulkoministeriön vammaisten oikeuksien erityisedustaja, viittomakielinen rap-artisti Signmark. Tilaisuuden tuotot ohjataan lasten aliravitsemuksen vastaiseen työhön Sri Lankassa. Aliravitut lapset saavat terveydenhuoltoa ja heidän perheilleen järjestetään koulutuksia, joissa kerrotaan terveellisestä ravinnosta.

World Visionin lähettiläänä toimiva Tomi Björck on itse vieraillut Sri Lankassa ja käynyt vetämässä ravitsemuskoulutuksia srilankalaisille perheille sekä tutustunut iltojen tuotolla tehtävään ravitsemustyöhön ja tuloksiin paikan päällä.

Lehdistötilaisuus järjestetään 3.10 klo 16 Farangin tiloissa, jolloin on mahdollisuus haastatella illan vieraita ja esiintyjiä. Lämpimästi tervetuloa!

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Anna Palmén

Tiedottaja

anna.palmen@worldvision.fi

Elina Strengell

Myynti- ja markkinointipäällikkö, BW-Restaurants OY

elina.strengell@bw-restaurants.fi

Suomen World Vision on lasten elinoloja ja oikeuksia edistävä kristillishumanitaarinen kehitysyhteistyöjärjestö ja itsenäinen osa maailman suurinta kummilapsijärjestöä. Kansainvälisesti World Visionin avun piirissä on 120 miljoonaa ihmistä. worldvision.fi