Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Huippuartisteja Kummien tapahtumaviikonlopussa Vantaalla 16.–17. toukokuuta

Lastenklinikoiden Kummit ry

Huippuartisteja Kummien tapahtumaviikonlopussa Vantaalla 16.–17. toukokuuta

Julkaistu: 29.04.2015 klo 11:45
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Lastenklinikoiden Kummit järjestää toukokuun puolivälissä 16.–17.5. Vantaan Energia -areenalla tapahtumaviikonlopun, joka jakautuu lauantaina pidettävään School’s Out Discoon ja sunnuntaina viihdyttävään Teemu-nallen lastenkonserttiin. Molemmissa tapahtumissa nähdään kohderyhmissään supersuosittuja esiintyjiä.

Lauantaina 16.5. järjestettävä School’s Out Disco on Kummien tapahtumavalikoiman uusin tulokas. Teini-ikäisille suunnattu Disco on täynnä urbaanin rytmimusiikin tähtiä: JVG, Kasmir, Mikael Gabriel sekä juontaja/dj Axl Smith. Disco-ohjelmaan kuuluu upean musiikin ohessa mm. tanssikilpailu. Päihteettömän tapahtuman alaikärajana on 10 vuotta, ja discoliput maksavat 12,50€ sisältäen toimituskulut. Showtime klo 18-21.

Osta liput School’s Out Discoon!

Sunnuntaina 17.5. on luvassa toista kertaa järjestettävä lapsiperhetapahtuma Teemu-nallen lastenkonsertti. Tänä vuonna lavalle nousevat muksujen suosikit: Fröbelin Palikat, Kengurumeininki, Tea ja Mehudisco, Mimi ja Kuku, Taikuri Luttinen sekä juontajana toimiva Kana. Tapahtumapaikalla on myös mm. taaperoiden touhupiste, ilmapallotaikuutta, ongintaa, pallomeri ja klovneja. Lastenkonserttiliput maksavat 12,50€ sisältäen toimituskulut ja alle 2-vuotiaat pääsevät mukaan veloituksetta. Ovet lastenkonserttiin avataan klo 14.

Osta liput Teemu-nallen lastenkonserttiin!

www.kummit.fi

Susanna Laurila, p. 040 179 7914, susanna@kummit.fi

Matti Valli, p. 050 356 3336, matti@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.