Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Hevoset 2013 -messuilla järjestetään uusi Tammer Trophy -esteratsastuskilpailu

Tampereen Messut

Hevoset 2013 -messuilla järjestetään uusi Tammer Trophy -esteratsastuskilpailu

Julkaistu: 16.10.2012 klo 11:10
Julkaisija: Tampereen Messut

SUOMALAISHUIPPU MIKAEL FORSTÉN ON MUKANA KISAAMASSA

Suomen suurimmat hevosalan ammatti- ja harrastemessut tuovat Tampereelle 6.–7. huhtikuuta 2013 tuhansia ratsu- ja ravipuolen harrastajia, elinkeinonharjoittajia sekä muita ratsastus- ja hevosharrastuksesta kiinnostuneita. Lauantaista sunnuntaihin Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettävä alan ykköstapahtuma lupaa messuvieraille jälleen laadukasta ja viihdyttävää ohjelmaa, mielenkiintoisia seminaareja sekä hyviä ostosmahdollisuuksia. Ensimmäistä kertaa järjestettävässä Tammer Trophy -esteratsastuskilpailussa on mukana kotimaisia nimiä, kuten esteratsastaja Mikael Forstén.

– Uusi kovatasoinen esteratsastuskisa Tammer Trophy on odotettu uudistus, joka tarjoaa Hevoset-messujen ohjelmaan merkittävää sisältöä. Molempina messupäivinä Näytösareenalla ratsastettavaan kilpailuun osallistuu nimekkäitä suomalaisratsukkoja, jotka kilpailevat suuresta rahapalkinnosta. Messuilla on myös viime vuosien tapaan paljon viihteellisiä ohjelmanumeroita, kiinnostavia seminaareja sekä opettavaisia työnäytöksiä ja tietoiskuja. Oheisohjelman lisäksi näytteilleasettajien osastoilla on runsaat ratsastus- ja hevostarvikevalikoimat sekä paljon tuoteuutuuksia ja messutarjouksia. Kevään tapahtumakokonaisuus kiinnostaa niin hevosenomistajia, harrastajia kuin ammattilaisiakin, sanoo Tampereen Messut Oy:n projektipäällikkö Veli-Pekka Rouvali.

Alan ykköstapahtuman suosio jatkuu vahvana

Tampereella keväisin järjestettävä hevosalan ammatti- ja harrastetapahtuma Hevoset-messut on toteutettu jo vuodesta 2009 lähtien. Edellisen kerran Suomen suurin hevosalan messutapahtuma järjestettiin 20.–22.4.2012, jolloin messuihin tutustui 8415 hevosista kiinnostunutta messuvierasta, hevosharrastajaa ja alan ammattilaista. Jatkuvasti laajentuneen tapahtuman kävijämäärä kasvoi viimeksi yli 400 kävijällä. Myös näytteilleasettajia oli ennätykselliset 145.

Koko perheelle suunnattu hevostapahtuma toivottaa kaiken ikäiset hevosten ystävät tervetulleiksi tutustumaan messujen monipuoliseen tarjontaan. Mukana ovat alan keskeisimmät toimijat sekä ratsastus- ja ravipuolen osaajat. Hevosharrastuksesta sekä alan monipuolisesta toiminnasta saa myös tietoa eri järjestöiltä ja yhdistyksiltä. Lisäksi messuilla nähdään runsaasti erirotuisia hevosia ja mielenkiintoisia lajiesittelyjä. Hevoset-messujen näytteilleasettajien varuste- ja tuotevalikoima tarjoaa myös mahdollisuuden tehdä hankintoja sekä itselleen että hevosille. Messuilla julkistetaan vuosittain myös Vuoden Kavionjälki -tunnustuksen saaja. Hevoset-messut järjestää Tampereen Messut Oy.

LISÄTIEDOT: www.hevosmessut.fi

Tampereen Messut Oy, www.tampereenmessut.fi