Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Kingston vauhdittaa pelaajia Assembly-tapahtumassa

Kingston Technology

Kingston vauhdittaa pelaajia Assembly-tapahtumassa

Julkaistu: 27.07.2012 klo 10:00
Julkaisija: Kingston Technology

Jimm´s Kingston HyperX Shoot-out

Kingston vauhdittaa pelaajia Assembly-tapahtumassa

Kingston Technology ja Jimm´s PC Store järjestävät Assembly-tietokonetapahtumassa ennennäkemättömän peliturnauksen. Perjantaina 3.8. Hartwall Areenalla mitellään taitoja Warsow-pelissä, Jimm´s Kingston HyperX Shoot-out -turnauksessa.

Warsow on ilmainen first person shooter -verkkomoninpeli, jota on kehitetty pelaajilta pelaajille -periaatteella seitsemän vuoden ajan. Warsowin kehityksestä vastaa voittoa tavoittelematon organisaatio Chasseur de Bots, joka haluaa esitellä Warsow´n soveltuvuutta kilpapeliksi.

– Jimm’s Kingston HyperX Shoot-out tarjoaa Warsowille jälleen erinomaisen tilaisuuden osoittaa olevansa maailmanluokan e-sports-peli, sanoo Alexander Sundström, yksi pelin kehittäjistä ja turnauksen järjestäjistä.

Assemblyillä pelataan klassinen duel-turnaus, eli pelaajat asettuvat yksi kerrallaan toinen toisiaan vastaan, kunnes jäljelle jää enää voittaja. Pelaaminen aloitetaan kello 12 ja voittaja selvinnee ennen kello kuutta. Voittajat palkitaan Kingstonin HyperX-sarjan tuotteilla.

Kingstonin muistit vauhdittavat pelejä

– Kilpapelaaminen on välineurheilua parhaimmillaan. Hitaalle koneelle voi antaa tekohengitystä pienemmillä grafiikka-asetuksilla ja muilla kikoilla, mutta vanhanaikaisella kokoonpanolla ei kilpapelaamisessa pitkälle pääse, Sundström kertoo.

Hiiri ja näyttö ovat pelaajille tärkeitä, mutta parhaistakaan lisälaitteista ei ole iloa, jos konetta hidastavat muisti tai kiintolevy.

– Kun on kerran SSD-levyjen nopeuteen tottunut, edellisen sukupolven kiekkolevyt tuntuvat auttamattoman hitailta. Siinä missä aikoinaan koneen suurin pullonkaula oli prosessorin nopeus, on se nykypäivänä hidas kiintolevy, Sundström sanoo.

Kingstonin HyperX-tuotenimi on jo vuosia tunnettu suorituskykymittaajien ja ylikellotusharrastajien keskuudessa suorituskykyisistä tuotteistaan. Tuoteperheeseen kuuluu RAM-muisteja, SSD-asemia ja muistitikkuja.

Jimm´s Kingston HyperX Shoot-out perjantaina 3.8. klo 12, Assembly-tapahtumassa Helsingin Hartwall Areenalla.

Lisätietoja Warsow-pelistä ja turnauksesta:

Alexander Sundström criziz@warsow.net, www.warsow.net

Kingston SoMessa:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston

Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista ja myyntipisteistä Suomessa:

Kingston Technology, Mikko Maanoja

GSM +358 50 302 1181 / mmaanoja@kingston-technology.com

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:

OS/G Viestintä, Simo Arvo

GSM +358 40 132 5683 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Digital on maailman suurimman puolijohdetoimittajiin sitoutumattoman muistituottajan Kingston Technologyn tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustettu Kingston Digital vastaa Kingstonin flash-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista maailmalla. Yhtiön Euroopan päämaja sijaitsee Lontoon lähistöllä Sunbury-on-Thamesissa. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston www.kingston.fi kautta.