Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Murra murtumien ketju

Kutsu.
Julkaistu: 04.10.2012 klo 09:56
Julkaisija: Suomen Luustoliitto

Tule kuulemaan ke 17.10.2012 klo 12.30 Ravintola Pääpostin Postimestari-kabinettiin (Mannerheiminaukio 1 B), mikä odottaa joka kolmatta 50 vuotta täyttänyttä suomalaisnaista ja joka viidettä suomalaismiestä. Osteoporoosiliiton tavoitteena on murtaa murtumien ketju ja saada asianmukainen luustonhoito kaikille sitä tarvitseville!

Merkitse aika kalenteriisi, ilmoittaudu mukaan ja tule paikanpäälle.

Ohjelma:

• Tilaisuuden puheenjohtaja: toimittaja Jaakko Kyläsalo
  • Tervetuloa:Olli Simonen, erikoislääkäri, Suomen Osteoporoosiliiton puheenjohtaja
  • Miksi pelkkä murtuman hoito ei riitä:Hannu Aro, ortopedian ja traumatologian professori, ylilääkäri
  • Ulos murtumien ketjusta:Anneli Kerminen, osteoporoosikuntoutuja, Pääkaupunkiseudun Osteoporoosiyhdistys

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Pyydämme teitä ilmoittautumaan ke 10.10. mennessä osoitteeseen osteo@osteoporoosiliitto.fi.

TERVETULOA

Olli Simonen, Suomen Osteoporoosiliitto ry

Suomen Osteoporoosiliitto on valtakunnallinen kansanterveys-, potilas- ja liikuntajärjestö, jonka tarkoituksena on osteoporoosin ja osteoporoottisten luunmurtumien ehkäiseminen, luuston terveyden ja terveellisten elintapojen sekä osteoporoosia sairastavien tutkimuksen, hoidon ja kuntoutuksen edistäminen. Suomen Osteoporoosiliitto on perustettu 24.4.2004.