Etusivu » Tiedotteet » Pääuutinen » Relacom ja TeliaSonera sopimukseen Ruotsissa

Relacom ja TeliaSonera sopimukseen Ruotsissa

Julkaistu: 02.11.2012 klo 14:15
Julkaisija: Relacom

TUKHOMA, Ruotsi – Relacom, telekommunikaation ja M2M-palveluiden johtava teknologiayritys ilmoitti eilen solmivansa laajan ylläpitoa ja asennusta koskevan sopimuksen TeliaSoneran kanssa.

– Olemme ylpeitä sopimuksesta ja meille osoitetusta luottamuksesta. Sopimus vahvistaa entisestään Relacomin asemaa telekommunikaatioalan markkinajohtajana, tiivistää Relacomin toimitusjohtaja Thomas Körmendi.

Relacom on jo nyt johtava asennus- ja ylläpitopalveluiden tarjoaja Ruotsin markkinoilla. Yritys haluaa myös olla johtava telekommunikaation, energian ja M2M-palveluiden teknologiayritys Pohjois-Euroopassa. Sopimus on erinomainen saavutus tätä tavoitetta ajatellen.

Relacom toimittaa palveluita ja vastaa yhä suuremmasta osasta rakentamisesta useilla keskeisillä maantieteellisillä alueilla Ruotsissa.

– Relacomin uusi strategia, joka pyrkii tuottamaan asiakkaille tehokkaita ja mietittyjä palveluita, on osoittautunut tehokkaaksi. Toimitamme ratkaisuja ja parannuksia, jotka perustuvat kokemukseemme ja taitoihimme, Körmendi sanoo.

Relacom AB

Lotta Lindgren

Puh: +46 709 651 204

S-posti: lotta.lindgren@relacom.com

OS/G Viestintä, Mari Kuusinen, p. 040 1964374, mari.kuusinen@osg.fi

Relacom Finland Oy on valtakunnallisesti toimiva palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan saamaan enemmän etua verkko- ja järjestelmäinvestoinneistaan. Olemme yksi Suomen ja Pohjoismaiden johtavista kumppaneista verkkojen ja järjestelmien rakentamisessa, asentamisessa ja ylläpitämisessä. Monipuolinen osaamisemme kattaa teleoperaattoreiden tietoliikenneverkot, energiaverkot sekä yritysratkaisut ja laitejärjestelmät. Meidät tunnetaan Suomen johtavana kentällä tehtävien verkkopalveluiden toimittajana. Kuulumme kansainväliseen Relacom-konserniin, minkä ansiosta voimme palvella asiakkaitamme integroidusti kaikissa Pohjoismaissa ja Puolassa. Suomessa Relacomin palveluksessa työskentelee 750 alansa ammattilaista.