Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Kaikki äkkilähdöt nyt myös mobiilissa - ilmainen applikaatio kertoo halvimmat matkat

Rantapallo

Julkaistu: 08.11.2012 klo 13:01
Julkaisija: Rantapallo

Suomen äkkilähtötarjontaa voi seurata nyt myös kätevästi ilmaisen mobiilisovelluksen avulla.

Kaikki äkkilähdöt yhdessä sovelluksessa

Matkailusivusto Rantapallo.fi on julkaissut oman mobiilisovelluksen, joka ensimmäisenä Suomessa kerää kaikkien suurten matkanjärjestäjien äkkilähtötarjonnan yhteen.

Ilmainen sovellus on ladattavissa iPhone- ja iPad-versiona Applen AppStoressa sekä Android-laitteille Android Marketissa. Windows-laitteille sovellus saapuu lähiaikoina.

- Aiemmin suomalaisia äkkilähtöjä on voinut seurata vain netin välityksellä tai yksittäisten matkatoimistojen omilla sovelluksilla. Halusimme tuoda äkkilähdöt entistä helpommin käyttäjien ulottuville, kertoo Rantapallon toimitusjohtaja Jani Uljas.

Mobiilivaraus voi säästää satoja euroja

Mobiilisovellus kertoo kaikki samat tiedot kuin Rantapallon verkkosivuilla oleva haku. Matkoja voi vertailla lähtöpäivän, hinnan, kohteen tai lähtöpaikkakunnan mukaan. Omien hakujen tallennustoiminto helpottaa suosikkikohteiden päivittäistä seuraamista. Äkkilähtösovelluksen on kehittänyt espoolainen Starcut Software.

- Järjestelmän tiedot päivittyvät kymmenen minuutin välein. Äkkilähtöhinnat elävät niin nopeasti, että tarjouksiin on reagoitava välittömästi. Mobiililaitteella varauksen voi tehdä riippumatta siitä, satutko juuri olemaan tietokoneen äärellä. Tällainen mahdollisuus vauhdikkaaseen toimintaan voi parhaimmillaan säästää satoja euroja matkan hinnassa, jatkaa Uljas.

Rantapallo Oy
Jani Uljas, toimitusjohtaja
jani.uljas@rantapallo.fi

Suomen suosituin matkailusivusto Rantapallo.fi tarjoaa kaikki matkailijan verkkopalvelut yhdessä osoitteessa: kohdeoppaat, matkavinkit, alan uutiset, keskustelut, matkablogit sekä monipuoliset matkahaut. http://www.rantapallo.fi