Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Lentovertailu.fi kokoaa lentotarjoukset yhteen hakuun

Lentovertailu.fi

Lentovertailu.fi kokoaa lentotarjoukset yhteen hakuun

Julkaistu: 17.09.2012 klo 10:15
Julkaisija: Lentovertailu.fi

Lentovertailu.fi-verkkosivusto helpottaa lentotarjousten hakemista ja selaamista keräämällä eri kohteiden lentohinnat yhteen helppokäyttöiseen hakuun. Nopeasti toimivassa lentojen tarjoushaussa valitaan vain lennon hintaluokka ja lähtöpäivän aikaväli. Hakukone näyttää välittömästi kaikki sopivat tarjouslennot.

Tarjoushaku on suunniteltu käyttäjäpalautteen perusteella. Matkan suunnitteluun on toivottu hakukonetta, joka näyttää useita lentokohteita yhdellä haulla. Nyt matkakuumeisen on helppo tarkistaa esimerkiksi minne pääsee lokakuussa alle 200 eurolla tai mitä maksaa joulun ja vuodenvaihteet lennot Euroopan suurkaupunkeihin.

Tarjoushaku sisältää reittilentojen hintatietoja suurimmilta lentoyhtiöiltä kuten Finnairilta, Blue1:ltä, SAS:ltä, Lufthansalta, KLM:ltä ja British Airwaysiltä sekä   halpalentoyhtiöiltä kuten airBalticilta, airBerliniltä ja Norwegianilta.

Tarjouksia listataan Helsinki-Vantaalta, Oulusta, Tampereelta, Lappeenrannasta ja Kuopiosta lähtevistä kotimaan ja ulkomaan lennoista.

Sivun osoite on http://www.lentovertailu.fi/tarjoushaku/

Halvimmat ulkomaan lennot Helsinki-Vantaalta

Kööpenhamina 59 €
Tukholma 62 €
Berliini 82 €
Oslo 95 €
Tallinna 108 €
Vilna 109 €
Lontoo 112 €
Riika 133 €
München 133 €

(Alkaen-hintojen esimerkkejä, tilanne 17.9.2012)

Antti Väänänen
mail@lentovertailu.fi
puh. 045-6751179

Lentovertailu.fi on matkailun verkkolehti, joka esittelee kiinnostavia matkakohteita ja antaa vinkkejä matkan suunnitteluun. Sivuston hakutoimintojen avulla voi löytää halvat lennot ja äkkilähdöt. Palvelua ylläpitää espoolainen Silky Sand Media.