Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Uudet Smart TV:t saapuvat kauppoihin: Sano ”hei” Samsungin uudelle televisiolle

Samsung Electronics Nordic

Uudet Smart TV:t saapuvat kauppoihin: Sano ”hei” Samsungin uudelle televisiolle

Julkaistu: 04.04.2012 klo 13:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin uusi tv-mallisto tulee myyntiin. Tämän vuoden huippumalleja voi ohjata äänellä ja käsien liikkeillä. Samsungin Smart TV:t ovat entistä fiksumpia.

On aika heittää hyvästit viime vuoden televisiomalleille ja sanoa ”Hei, TV” tämän vuoden uutuuksille. Samsungin tyylikkäät uutuusmallit saapuvat nyt kauppoihin. Näyttävän muotoilun ja erinomaisen kuvanlaadun lisäksi uutuudet on varustettu uudella tekniikalla, joka mahdollista television ohjaamisen ilman kauko-ohjainta. Kanavien vaihto, äänenvoimakkuuden säätäminen ja jopa sovellusten käynnistäminen onnistuu nyt puhe- ja käsikomennoilla. Huippumalleihin lukeutuvat 7- ja 8-sarjojen LED- ja Plasma-TV:t on kaikki varustettu uudella puheen- ja liikkeentunnistustekniikalla. Jopa netissä surffaaminen ja Google-hakujen tekeminen ilman kaukosäädintä tai näppäimistöä onnistuvat.

– Tämä ei ole Sci-fi-tekniikkaa, vaan täyttä totta. Siksi sanommekin, että tämän vuoden Smart TV -malleilla voi kokea tulevaisuuden television jo tänään, toteaa Samsungin Senior Key Account Manager Antero Hiito.

Perjantai-ilta, eikä televisiosta tule yhtikäs mitään? Samsungin Smart TV:llä voi tehdä paljon muutakin kuin katsoa perinteisiä televisiolähetyksiä. Sillä voi katsoa nettitelevisiota, ja sen kautta voi vuokrata elokuvia suoraan kotisohvalta. Televisiokuvan voi myös kloonata tablettitietokoneeseen, jonka voi napata mukaan vaikkapa ulos terassille.

Smart TV:llä voi tehdä entistä enemmän. Sillä voi jutella ystävien kanssa Facebookissa ja surffata netissä. Lisäksi televisiossa on sisäänrakennettu kamera ja mikrofoni, joiden avulla voi soittaa videopuheluita Skypen välityksellä. Samsungin Smart TV -malliston uutuustekniikka avaa jälleen uusia mahdollisuuksia.

– Televisioita voi toki ohjata myös perinteisellä kaukosäätimellä. Laitteiden mukana tulee peräti kaksi erilaista kauko-ohjainta. Lisäksi televisiota voi ohjata tablettitietokoneella ja kännykällä, kertoo Antero Hiito.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Antero Hiito, Senior Key Account Manager A/V, antero.hiito@samsung.fi, p. 0400 779 665

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 220 000 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 141,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki