Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Unohda ongelmat - Samsung Mobile Premium Service auttaa vaivatta

Samsung Electronics Nordic

Unohda ongelmat - Samsung Mobile Premium Service auttaa vaivatta

Julkaistu: 15.08.2012 klo 13:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung laajentaa asiakaspalveluaan tehdäkseen elämästä hiukan helpompaa. Käynnistysvaiheessa olevaan uuteen Samsung Mobile Premium Serviceen kuuluu:

• Henkilökohtainen Quick Support Center -palvelu
  • Hajonneen näytön korjaus tavallista halvemmalla
  • Samsung Easy Upgrade -ohjelmistopäivitys
  • Entistä pidempään auki oleva asiakaspalvelu
  • Samsung Content Transfer, joka auttaa vaihtamaan iPhonesta Galaxyyn

Samsung haluaa sinun nauttivan puhelimestasi koko ajan ja siksi yritys kehittää Samsung Mobile Premium -palvelua, joka on tulossa myös Suomeen. Syyskuusta lähtien vaiheittain käynnistettävän palvelun avulla saat kaiken irti älypuhelimestasi.

Henkilökohtainen Quick Support Center -palvelu
Tulevaisuudessa Samsung Quick Support Center -toimipisteissä Galaxy II, Galaxy III, Galaxy Note ja Note 10.1 -laitteiden käyttäjät saavat nopeaa ja yksilöllistä palvelua. Paikanpäällä korjataan pieniä vikoja ja tehdään ohjelmistopäivityksiä. Jos puhelin täytyy lähettää huoltoon, lainataan Samsung Quick Support Centeristä vastaava tai uudempi älypuhelin tilalle. Toimipaikkojen osoitteet julkistetaan Samsungin nettisivuilla sitä mukaa kun ne aukeavat.

Hajonneen näytön korjaus tavallista halvemmalla
Vahinkoja sattuu. Jos Galaxy II, Galaxy III tai Note -puhelimesi näyttö hajoaa voit korjauttaa sen Samsung Quick Support Centerissä odottaessasi. Näyttö korjataan paikanpäällä 60 euron erikoishintaan*.

Samsung Easy Upgrade
Itsepalvelupisteen avulla voit helposti päivittää puhelimeesi uusimman ohjelmistoversion, joka parantaa laitteen tehoa ja varmistaa, että saat puhelimestasi kaiken irti. Samsung Easy Upgrade -pisteet ovat tulossa valikoiduille jälleenmyyjille. Tulevaisuudessa löydät sinua lähinnä olevan pisteen osoitteesta www.samsung.fi

Entistä pidempään auki oleva asiakaspalvelu
Samsungin tavoittaminen on nyt entistä helpompaa. Tästä päivästä lähtien voit puhua osaavien asiakaspalvelijoiden kanssa arkisin kello 8.00–19.00 ja lauantaisin kello 10.00–15.00.

Samsung Content Transfer auttaa vaihtamaan iPhonesta Galaxyyn

Kun haluat siirtyä iPhonesta Galaxy-puhelimen käyttäjäksi, valittujen jälleenmyyjien henkilökunta auttaa sinua siirtämään yhteystietosi, kuvasi, videosi, kalenterimerkintäsi ja viestisi uuteen Galaxy-puhelimeen. Kaikki on valmiina kun astut liikkeen ovesta ulos.

*Palvelu on voimassa 12 kuukautta sen käyttöönotosta.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.fi, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OSG Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 206 000 työntekijää 72 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 143,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 420 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki