Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Samsungin ja Chelsea FC:n jalkapallokouluun ehtii vielä mukaan – oppia nyt myös valmentajille

Samsung Electronics Nordic

Julkaistu: 22.08.2012 klo 10:45
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Ympäri maailmaa kiertävä Samsung–Chelsea FC Youth Football Camp saapuu ensimmäistä kertaa Suomeen. 172 onnellisella junnulla ja 30 juniorivalmentajalla on mahdollisuus päästä mestareiden oppiin. Yli 1300 junnua on jo hakenut paikkaa koulussa, mutta vielä on mahdollisuus päästä mukaan, sillä ilmoittautumisaika päättyy 25.8.

Samsung järjestää junioripelaajille kesän viileimmän futiskoulun 10.–12. syyskuuta 2012 Helsingissä Sonera Stadiumilla. Lisäksi Samsung tarjoaa 12. syyskuuta juniorivalmentajille oman treenipäivän. Futiskoulun treeneistä vastaavat Chelsea FC:n nuorisojoukkueen valmentajat. Suomi on Pohjoismaista ensimmäinen, joka saa kunnian isännöidä Samsung–Chelsea FC Youth Football Campia.

– Suhtaudumme Samsungilla intohimoisesti maamme nuorten urheilevien kykyjen tukemiseen. Tämä futiskoulu on erinomainen tapa tarjota nuorille, innokkaille futaajille mahdollisuus hioa taitojaan Chelsea FC:n ammattivalmentajien opissa. Olemme Chelsean pääyhteistyökumppani ja menestyksekäs kumppanuutemme alkoi jo vuonna 2005, kertoo Samsungin markkinointipäällikkö Eva Carrero.

Futiskouluun voi hakea 9–13-vuotias jalkapallojunnu yhdessä kaverinsa kanssa tai 9–13-vuotiaista koostuva 16 hengen futisjoukkue. Lisäksi mukaan otetaan myös 30 juniorivalmentajaa. Ilmoittautumislomakkeen voi täyttää samsungfutiskoulu.fi osoitteen kautta. Ilmoittautumisaika päättyy 25.8. Valinnoista ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Kaikkiaan 172 junnua ja 30 valmentajaa pääsee futiskouluun hakemusten perusteella. Junnuista 80 valitaan joukkueina ilmoittautuvien joukosta. 77 paikkaa on varattu kahden hengen ryhmille. Lisäksi paikkoja jaetaan myös Helsinki Cupiin osallistuneiden kesken. Helsinki Cupissa joukkueen johtajat valitsevat joukkueistaan yhden tsempparin ehdolle futiskouluun. Näistä tsemppareista Samsung valitsee 15 futiskouluun.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Median edustajille) Ilmoittaudu lähetyslistalle

osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja System LSI -tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 220 000 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 141,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki