Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » HELKAMA PANOSTAA POLKUPYÖRÄTARVIKKEIDEN KAUPPAAN

HELKAMA PANOSTAA POLKUPYÖRÄTARVIKKEIDEN KAUPPAAN

Julkaistu: 16.08.2012 klo 09:12
Julkaisija: Helkama Velox

Helkaman polkupyöräliiketoiminta on tehnyt uusia merkittäviä avauksia ja sopinut uusien kansainvälisten polkupyörätarvikkeiden merkkiedustuksista.

Helkama on tehnyt jo aiemmin sopimukset Trelock lukkojen ja valaisimien, Sigma polkupyörän mittareiden ja valaisimien sekä SKS pumppujen, lokasuojien ja tarvikkeiden maahantuonnin aloittamisesta.

Helkama on sopinut saksalaisen Ralf Bohle GmbH:n kanssa SCHWALBE-merkkisten, laadukkaiden polkupyörän renkaiden maahantuonnin aloittamisesta.

Helkama on sopinut myös MET Nordicin kanssa MET-merkkisten polkupyöräkypärien suorasta maahantuonnista omille asiakkailleen.

Helkama Velox Oy saa näin tukkumyyntiinsä ja Suomen Polkupyörätukku omaan jakeluunsa useita polkupyörämaailman arvostetuimpia tarvikemerkkejä.

”Sigman mittarit, Schwalben renkaat ja MET-kypärät ovat erinomainen lisä Helkaman tarvike- ja varaosaliiketoiminnalle ja tärkeitä merkkiedustuksia” sanoo Helkama Velox Oy:n ja Suomen Polkupyörätukku Oy:n toimitusjohtaja Jari Elamo.

”Schwalben rengasmallit (Marathon Plus, Big Apple, Racing Ralph jne.) ovat käsitteitä jo sinänsä ja MET:in kypärät markkinoiden myyvimpiä kypäriä”.

Helkama lanseeraa lisäksi markkinoille Helkama-brändätyn tarvikesarjan, jossa on perustarvikkeita useimpien.suomalaisten polkupyöräilijöiden tarpeisiin. ”Helkama-brändillä on erittäin hyvä maine ja nyt haluamme kasvattaa tuoteportfoliotamme myös polkupyörätarvikkeisiin”, kertoo Elamo. Helkama-brändättyyn tarvikesarjaan kuuluu myydyimmät tarvikkeet ja kattava sisärengas-valikoima.

HELKAMA VELOX OY – SUOMEN POLKUPYÖRÄTUKKU OY

Jari Elamo