Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Vuoden 2012 moottorikelkkamallien Mega Road Show starttaa Tuurista 26.3.2011

Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistys

Vuoden 2012 moottorikelkkamallien Mega Road Show starttaa Tuurista 26.3.2011

Julkaistu: 08.03.2011 klo 14:33
Julkaisija: Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistys

Kauden 2012 moottorikelkkojen Mega Road Show on todellinen moottorikelkkailun jättikiertue. Moottorikelkkamaahantuojien yhteinen Mega Road Show tuo kaikki tulevan kauden kuumimmat uutuudet kuudelle paikkakunnalle maalis-huhtikuun vaihteessa. Mega Road Show starttaa moottorikelkkailun MM Snow Cross -tapahtumasta Tuurista 26.3.2011.

Hyvä lumitalvi on lisännyt moottorikelkkailun suosiota ympäri Suomen, ja niin asiakkaiden kuin kauppiaidenkin odotukset ensi talvesta ovat korkealla.  Tulevaan talveen valmistautuminen aloitetaan uraauurtavasti maahantuojien yhteisellä Mega Road Show -kiertueella, jossa mukana ovat kaikki kelkkamerkit ja kauden 2012 kuumimmat uutuudet. Tapahtumassa ovat mukana kaikki Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksen maastoajoneuvojaoston moottorikelkkoja maahan tuovat yritykset.

Mega Road Show -kiertue tuo kauden 2012 uutuusmallit maahantuojien edustajineen kuudelle paikkakunnalle. Kiertue starttaa 26.3.2011 Tuurista, jossa järjestetään MM Snow Cross -kilpailut. Tuurin MM Snowcross on Euroopan suurin kelkkacrossitapahtuma, jossa ratkaistaan Snowcrossin maailmanmestaruus kerrasta poikki -menetelmällä. Mestaruusjahtiin saapuu useita maailmanluokan tähtiä, muun muassa hallitseva maailmanmestari, yhdysvaltalainen Tucker Hibbert tulee Tuuriin puolustamaan mestaruustitteliään.

Mega Road Show kiertää maalis-huhtikuussa 2011 seuraavilla paikkakunnilla:

26.3. Tuuri                MM Snowcross, Keskisen Kyläkauppa  www.tuuri.fi

28.3. Tampere           VEHO Lielahti Taninkatu 11

29.3. Lahti               LÄNSIAUTO Patometsänkatu 1

30.3. Kuopio             AUTOTALO LAAKKONEN Leväsentie 33

31.3. Oulu                WETTERI Äimäkuja 2

2.4.–3.4.                 Rovaniemi, Mäntyvaara   Snowstar

www.lapinmoottorikelkkailijat.com/

Mega Road Show -kiertue päättyy koko perheen Snow Star -viikonloppuun, joka järjestetään Mäntyvaarassa, Rovaniemellä. Snow Star -tapahtumassa ratkaistaan muun muassa moottorikelkkaenduron Suomen-mestaruus, ajetaan kovatasoinen Iceman Snowcross  -kilpailu sekä mitellään paremmuudesta ovaaliradalla ajettavassa Peltipailakka Grand Prix -kilpailussa.

Lisätiedot:

BRP (Lynx ja Ski-Doo): Pekka Ohenoja, pekka.ohenoja@brp.com, puh. 0400 299 878

Brandt-Polaris Oy (Polaris): Mika Heino, mika.heino@brandt.fi, puh. 0400 818 580

Konekesko (Yamaha): Pasi Mäki-Paavola, pasi.maki-paavola@kesko.fi , puh. 050 433 9578

Sumeko (Arctic Cat): Marko Tarkiainen, marko.tarkiainen@sgn.fi, puh. 050 536 0666

Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistys edustaa noin neljääsataa alan yritystä. Ne työllistävät yhteensä 20 000 henkeä. Jäsenyritykset toimivat useilla eri teollisuudenaloilla, kuten raaka-ainekaupassa sekä teollisuuden ja rakennusalan koneiden ja laitteiden toimittajana.