Etusivu » Tiedotteet » Koulutus » Yritys-Suomi kutsuu verkostoitumaan firman piikkiin

Miktech Oy

Yritys-Suomi kutsuu verkostoitumaan firman piikkiin

Julkaistu: 26.09.2012 klo 14:38
Julkaisija: Miktech Oy

Yritys-Suomi kutsuu verkostoitumaan firman piikkiin

Viihdy, vaikuta ja verkostoidu -tapahtuma tarjoaa lauantaina 6.10. tiiviin, mutta viihdyttävän paketin tietoa ja tärkeitä kontakteja yrittäjille ja yritystoiminnasta kiinnostuneille Mikkelissä. Tapahtuman pääpuhujana on sarjayrittäjä Taneli Tikka ja järjestäjänä Yritys-Suomi-verkosto.

Kaikille avoimen ja maksuttoman Viihdy, vaikuta ja verkostoidu -tapahtuman tavoitteena on rohkaista ja innostaa yrittäjiä sekä yrittämisestä kiinnostuneita ja tarjota tilaisuus verkostoitumiseen. Päivän aikana kuullaan inspiroivia yrittäjätarinoita ja -haastatteluja sekä tietoiskuja, ja tutustutaan potentiaalisiin yhteistyökumppaneihin sekä yrityksiä palveleviin organisaatioihin.

Tapahtuman pääpuhuja, sarjayrittäjä Taneli Tikka vie kuulijat mielenkiintoiselle matkalle kasvuyrittäjyyteen. Lopuksi valvova rakennusmestari Timo Harjakainen huolehtii siitä, että arki vaihtuu juhlaan firman piikkiin tietenkin!

Tapahtuman koordinoinnista vastaa Miktech Oy, ja sen järjestäjinä ovat Yritys-Suomi -verkoston jäsenorganisaatiot, MTK Etelä-Savo sekä Suur-Savon Osuuspankki.

Aika: Lauantai 6.10. klo 1014
Paikka: Turva- ja materiaaliteknologian innovaatiokeskus TUMA, Sammonkatu 12, Mikkeli

Lisätiedot:

Marjo Niittuaho-Nastolin
Kehityspäällikkö
Miktech Oy
Puh. 0440 361 615

Miktech Oy on innovaatio- ja teknologiakeskus, joka edistää tutkimustoiminnan ja elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä keskittyen uuden teknologian synnyttämiseen ja käyttöönottoon sekä teknologiayhtiöiden toiminnan kehittämiseen. Miktechillä on keskeinen rooli alueen kehittämistyössä, sillä Miktech koordinoi Mikkelin kaupungin kehittämisstrategian mukaisia kehityshankkeita teknologian saralla.

www.miktech.fi