Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Picote Oy Ltd H.Q.

Picote Oy

Picote Oy Ltd H.Q.

Nimitys.
Julkaistu: 10.09.2012 klo 09:26
Julkaisija: Picote Oy

MBA Katja Lindy-Wilkinson on nimitetty Picote UK Ltd:n myyntiyhtiön toimitusjohtajaksi 1.7. alkaen. Vastuualueenaan sukitustyökalujen myynti ja markkinointi. Lindy-Wilkinson vastaa myös Picoten kansainvälisen strategian suunnittelusta ja toteutuksesta. Hän on yrityksen johtoryhmän ja hallituksen jäsen.

Tuotekehitysyksikkö Picote Solutions kuuluu omana liiketoiminta-alueena Picote Oy Ltd:hen. Picote Solutions tarjoaa putkistojen saneeraustoimijoille laajan valikoiman laadukkaita ja kustannustehokkaita laitteita ja työkaluja niin Suomessa kuin kansainvälisillä markkinoilla. Voimakas panostus tuotekehitykseen on tehnyt Picotesta keksijäyrityksen. Keksinnöille on haettu patentteja tai mallisuojia. Yrityksen toimipisteet ovat Suomessa ja Englannissa.
Picote Oy Ltd H.Q.:n toiminta aloitettiin vuonna 1993 Innotia Oy -nimellä. Picote-nimellä on toimittu vuodesta 2008, jolloin toimintaa uudistettiin. Picote keskittyy kiinteistöjen erikoissaneerauksiin; sukitukseen sekä kunnostukseen ja huoltoon. Työntekijöitä yrityksessä on 40. Liikevaihto vuonna 2011 oli 4,0 milj. euroa. Lisätietoa: www.picote.fi ja www.picotesolutions.com