Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Jussinhannan Leipä Oy:n ensimmäinen paistopiste Prisma Linnainmaalle

Pirkanmaan Osuuskauppa

Jussinhannan Leipä Oy:n ensimmäinen paistopiste Prisma Linnainmaalle

Julkaistu: 01.11.2012 klo 09:28
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Prisma Linnainmaalla tuoksuvat 1.11. alkaen vastaleivotut lähileipomon tuotteet, kun myymälään avataan uusi Jussinhannan Leipä Oy:n paistopiste. Yrittäjäpariskunta Juha ja Tiina Eronen omistaa tämän pienen Tohlopissa sijaitsevan paikallisleipomon, jossa kaikki tuotteet leivotaan käsin.

Linnainmaalla asiakkaiden kysyntään vastataan ainutlaatuisilla lähileipomon tuotteilla, jotka monipuolistavat valikoimaa ja parantavat asiakaspalvelua. Osa Prismassa myytävistä tuotteista paistetaan paikanpäällä, osa tulee valmiina leipomosta. Jussinhannan Leivän toiminta korvaa Prisman aiemman paistopisteen.

– Linnainmaalla ollaan innoissaan siitä, että saamme valikoimaamme herkullisia lähileipomon tuotteita. Kaikki Jussinhannan tuotteet ovat laadukkaista raaka-aineista käsin leivottuja, ja joka päivä on tarjolla tuoreita leivonnaisia, Prismajohtaja Tea Siivola kertoo. Jussinhannan tuotteita on myynnissä myös muissa Pirkanmaan Osuuskaupan toimipaikoissa.

Lisätietoja: Prismajohtaja Tea Siivola, 010 767 0450

.