Etusivu » Tiedotteet » Energia » Optinen palovaroitin - huoletonta turvallisuutta

Fin-Alert Electronics Oy

Optinen palovaroitin - huoletonta turvallisuutta

Julkaistu: 23.05.2011 klo 16:46
Julkaisija: Fin-Alert Electronics Oy

FA9-MP10 on optinen palovaroitin, jossa on 10 vuoden sisäänrakennettu litiumparisto. Tämä palovaroitin on turvallinen vaihtoehto, koska paristoa ei voi poistaa eikä paristonvaihdoista tarvitse huolehtia. Ympäristöystävällisen, optisen palovaroittimen merkittävänä etuna on myös se, että se reagoi nopeimmin kytevään paloon. FA9-MP10 on hyväksytty EN14604:2005 normin mukaan.

FA9-MP10 palovaroittimessa on myös muita hyödyllisiä ominaisuuksia kuten älykäs vaimennustoiminne, suuri testipainike, voimakas hälytysääni sekä merkkiääni, joka ilmoittaa, kun laite on uusittava. FA9-MP10 palovaroittimella on 10 vuoden takuu ja sen suositushinta on 30 € (alv 0%).

FA9-MP10 on osa FinAlert -tuoteperhettä, josta löytyvät kaikki kodin ja yrityksen tarvitsemat turvatuotteet kuten palovaroittimet, häkävaroittimet, sammutuspeitteet ja käsisammuttimet. FinAlert -turvatuotteet ovat olleet markkinoilla jo vuodesta 1993. Tänä aikana FinAlert -turvatuotteet ovat saavuttaneet luotettavan ja vankan aseman kuluttajien keskuudessa.

Fin-Alert Electronics Oy

myynti@finalert.fi
www.finalert.fi

Fin-Alert Electronics Oy on Suomessa toimiva vuonna 1993 perustettu turvallisuusalan maahantuontiyritys. Nykyään Fin-Alert Electronics Oy on osa pohjoismaiseen Amplex-konserniin kuuluvaa Kamic-ryhmää.Tuotevalikoima kattaa lähes kaikki turvallisuuteen liittyvät osa-alueet kuten murto- ja kameravalvonnan, turvavalaistuksen, ups-laitteet, huoltovapaat akut, porttipuhelimet, palovaroittimet ja käsisammuttimet.