Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Uuden sukupolven liikkeenohjausjärjestelmä

SKS Control Oy

Uuden sukupolven liikkeenohjausjärjestelmä

Julkaistu: 22.06.2011 klo 12:00
Julkaisija: SKS Control Oy

SKS Control on kehittänyt uuden ACN-liikkeenohjausjärjestelmän joka tarjoaa erinomaista suorituskykyä servokäyttöjen ja muiden säätökäyttöjen ohjaamiseen, mm. paikoitus- ja rataohjaussovelluksissa.

ACN-liikkeenohjain on varustettu tehokkaalla Coldfire prosessorilla ja yhdellä keskusyksiköllä voidaan ohjata jopa 100 akselia.

Muita ominaisuuksia ovat mm. vapaasti ohjelmoitavat liikeprofiilit, nokka-akselisimulointi ja sähköiset vaihdelaatikot.

Yhdistämällä vapaasti ohjelmoitavat liikkeenohjaustoiminnot, logiikkaohjauksen ja tietokoneen laskenta- ja tiedonkäsittelytoiminnot samaan laitteeseen ACN-järjestelmä tarjoaa tehokkaan ja joustavan ratkaisun liikkeenohjausta soveltavien koneiden ja tuotantolinjojen ohjausjärjestelmiin.

ACN-liikkeenohjausjärjestelmät pohjautuvat SKS Controlin jo pitkään valmistamien Arlacon MC-ohjausjärjestelmien yhteydessä kehitettyyn tekniikkaan. Ne ovat yhteensopivia McWay I/O -yksiköiden kanssa ja niitä voidaan käyttää MC-tuotteiden sijasta useimmissa sovelluksissa.

SKS Control Oy

Jarmo Hurskainen, puh. 0500 363 570, jarmo.hurskainen(a)sks.fi

www.sks.fi

SKS Control Oy tuo maahan, valmistaa ja soveltaa sähkökäyttöjä ja ohjausjärjestelmiä koneenrakennuksen ja teollisuuden asiakkaille. Suunnittelemme ja toteutamme kattavasti vaihtovirta-, servo- ja tasavirtakäyttöjä sekä liikkeenohjausjärjestelmiä. Laajaan palveluvalikoimaamme kuuluu esisuunnittelu, käyttöjen mitoitus, laitevalinnat, laitteisto- ja ohjelmistosuunnittelu, keskukset, koekäyttö ja käyttöönotto, koulutus, huolto, kunnossapito ja varaosat. SKS Control Oy kuuluu SKS Group -konserniin. SKS Group Oy on suomalainen, teollisen koneenrakennuksen alalla toimivien yritysten vahva kumppani. Monialainen osaaminen ja alan parhaat tuotteet luovat kilpailukykyä ja menestystä myös muuttuvilla markkinoilla. Konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 109,1 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on noin 650 henkeä. Kotimaassa toimivat yrityksemme ovat SKS Automaatio Oy, SKS Connecto Oy, SKS Control Oy, SKS Mechatronics Oy, SKS Mekaniikka Oy, SKS Toijala Works Oy sekä SKS Vision Systems Oy.