Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsungin kaikkien aikojen suurin Smart TV ottaa olohuoneen haltuun

Samsung Electronics Nordic

Samsungin kaikkien aikojen suurin Smart TV ottaa olohuoneen haltuun

Julkaistu: 08.10.2012 klo 11:23
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

75 tuuman Smart TV saapuu kauppoihin

Uusi 9-sarjan Smart TV on onnistunut yhdistämään uuden tekniikan ja suorituskyvyn huomiota herättävällä tavalla. TV:ssä on ajattoman elegantti muotoilu, jota korostaa 7,9 millimetriä ohut samppanjan värinen metallirunko. Puhumattakaan siitä, että televisio tarjoaa täydellisen katselukokemuksen kuva-alalla, joka on kulmasta kulmaan mitattuna 189 senttimetriä (75 tuumaa).

Uuden 9-sarjan television suunnittelijat hakivat innoitusta muotoiluun muun muassa koruista, kelloista ja käsilaukuista. Tuloksena on upea Samsung ES9005, Samsungin kaikkien aikojen suurin Smart TV. Televisiossa on kaikki tutut Smart TV:n ominaisuudet mukaan lukien puhe- ja liikeohjaus, 3D-tuki, nettiselain, kattava sovellusvalikoima ja tuplaydinsuoritin. Televisiossa on myös kamera, jonka voi laskea piiloon, kun sitä ei käytetä.

9-sarjan televisio on suunniteltu niille, jotka etsivät laitetta, jossa suuri kuva-ala yhdistyy tyylikkääseen muotoiluun ja erinomainen kuvanlaatu monipuolisiin älykkäisiin ominaisuuksiin. Samsungin 9-sarjan televiso on nyt kaupoissa. Sen suositushinta on 8499 €

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Markus Nummisalo, Myyntipäällikkö, AV, Markus.Nummisalo@samsung.fi, p. +358 400 569 228

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja System LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 206 000 työntekijää 72 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 143,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 420 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki