Etusivu » Tiedotteet » Avustukset ja vapaaehtoistyö » Sedu Koskinen Kummien pro bono -projektipäälliköksi

Lastenklinikoiden Kummit ry

Sedu Koskinen Kummien pro bono -projektipäälliköksi

Nimitys.
Julkaistu: 23.10.2012 klo 13:15
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Suomen tunnetuimpiin ravintolayrittäjiin lukeutuva Seppo ”Sedu” Koskinen on kutsuttu Lastenklinikoiden Kummit ry:n riveihin määräaikaiseksi projektipäälliköksi. Sedu työskentelee lapsipotilaiden hyväksi pro bono -pohjalta eli ilman rahallista korvausta.

Koskinen vastaa 20 vuotta täyttävän Kummit ry:n keväälle 2013 ajoittuvasta suurprojektista ja sen sisällöntuotannosta. Tarkempia tietoja tulevasta ”Uusi Toivo” -projektista kerrotaan ensi vuoden alkupuolella. Projektin pääkohteena on Helsinkiin sijoittuvan uuden lastensairaalan rahoitus.

SK Entertainment Group Oy:n luonut ravintoloitsija/liikemies Sedu Koskinen on monesta tuttu – lukuisten ravintoloiden ja yökerhojen pyörittämisen lisäksi innokas urheilumies on toiminut myös jalkapallojoukkue FC Hakan vetäjänä sekä festivaali- ja mainostoimistoyrittäjänä. Tällä kertaa Sedu laittaa panokset peliin pikkupotilaiden hoidon edistämiseksi.

Anne Knaster, p. 040 418 6547, anne.knaster@kummit.fi

Sedu Koskinen, p. 040 052 7287, sedu@namuravintolat.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 27 miljoonan euron edestä.