Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Renault Sport F1 toimittaa moottorit neljälle F1 tallille

Nordic Automotive Services Oy/ Renault

Renault Sport F1 toimittaa moottorit neljälle F1 tallille

Julkaistu: 14.03.2012 klo 17:45
Julkaisija: Nordic Automotive Services Oy/ Renault

Vuoden 2012 Formula 1 -kausi alkaa Australian osakilpailulla tulevana viikonloppuna, Albert Park radalla Melbournessa.

Tänä vuonna Renault Sport F1 toimii moottoritoimittajana neljälle tallille: mestaruuttaan puolustavalle Red Bull Racingille, kuljettajina Sebastian Vettel ja Mark Webber, Lotus F1 Teamille kuljettajina Kimi Räikkönen ja Romain Grosjean, Caterham F1 Teamille kuljettajina Heikki Kovalainen ja Jarno Trulli sekä Williams F1 Teamille kuljettajina Bruna Senna ja Pastro Maldonado. Williamsin varakuljettajana on suomalainen Valtteri Bottas.

Liitteenä linkkien kautta kansainvälinen Renault Sport F1 tiedote sekä kuvia. Kuvat © Francois Flamand - DPPI

Lisätietoa http://www.renaultsportf1.com/?lang=en sekä lehdistösivulta (vaatii rekisteröitymisen)  http://media.renaultsportf1.com/

Nordic Automotive Services Oy, Laivalahdenkatu 8, 00880 Helsinki. Lehdistön yhteyshenkilö tiedotuspäällikkö Jonna Nevalainen, puhelin 050-568 7706, sähköposti jonna.nevalainen(at)renault.fi