Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Frankfurtin autonäyttely 2011: kuvia Hyundai osastolta

Hyundai Motor Finland Oy

Frankfurtin autonäyttely 2011: kuvia Hyundai osastolta

Julkaistu: 16.09.2011 klo 14:41
Julkaisija: Hyundai Motor Finland Oy

Hyundai Frankfurtin autonäyttelyssä - kuvakoostetta osastolta

Valokuvaaja Risto Immonen

Kuvatekstit:

Hyundain Blue DriveTM -tunnuksen alla kehitetyt teknologiat optimoivat tehokkuuden ja matalammat päästöt uuden sukupolven i30-mallissa. 128 hevosvoimaisen 1.6-litraisen muuttuvageometrisellä turboahtimella varustetun dieselmoottorin päästöt ovat alle 100 g/km.

Hyvään myyntivauhtiin Suomen markkinoilla yltänyt i40 wagon saa ensi vuoden alkupuolella rinnalleen i40 sedanin.

Hyundai Veloster eroaa perinteisistä coupe-malleista oviratkaisunsa avulla, jossa etumatkustajan puolelle on käytännöllisyyden vuoksi lisätty myös takaovi. Piilotettu ovenkahva takaa vetovoimaisen coupemuotoilun säilymisen. Suomeen Veloster saapui syyskuun alussa.

Hyundai Motor Company toimii UEFA EURO 2012 ja 2016 virallisena yhteistyökumppanina.  Lisäksi yhtiöllä on yhteistyösopimus kansainvälisen jalkapalloliiton FIFA:n kanssa joka kattaa vuosien 2014, 2018 ja 2022 jalkapallon MM-kisat. Suomessa Hyundai Motor Finland Oy toimii Suomen Palloliiton merkittävänä autokumppanina.

Hyundai Motor Finland Oy, Laivalahdenkatu 8,00880 Helsinki. Lehdistön yhteyshenkilö tiedotuspäällikkö Jonna Nevalainen, puhelin 050-568 7706, sähköposti jonna.nevalainen(at)hyundai.fi

Vuonna 1967 perustettu Hyundai Motor Company möi vuonna 2010 yli 3,6 miljoonaa ajoneuvoa 186 maassa noin 5 300 toimipisteen kautta. Hyundai Motor Europe saavutti 362 000 kappaleen ennätysmyynnin vuonna 2010, joka oikeutti 2,6 prosentin markkinaosuuteen. Hyundai-malleja myydään 28 Euroopan maassa yhteensä 2 500 toimipisteessä. Vuonna 2001 perustettu Hyundai Motor Finland Oy on osa Simetron Groupia. Viime vuonna Hyundai saavutti Suomen automarkkinoilla 2900 henkilöauton rekisteröinnillä 2,6 %:n markkinaosuuden. Kuluvan vuoden kumulatiivinen markkinaosuus Suomessa on 3,5 %. Lisätietoa www.hyundai.com, www.hyundai.fi