Etusivu » Tiedotteet » Yrittäjyys » Virta selviytyi Polar Bear Pitchingin voittajaksi

Polar Bear Pitching

Virta selviytyi Polar Bear Pitchingin voittajaksi

Julkaistu: 15.02.2017 klo 20:40
Julkaisija: Polar Bear Pitching

Vuoden 2017 Polar Bear Pitchingin voittajaksi selviytyi Virta, joka tarjoaa sähköautojen latauspalveluita maan kattavimmassa verkostossa.

Finaali käytiin Oulun torinrantaan rakennetussa avannossa, jossa yhteensä 18 yritystä kamppaili voitosta. Finaalia oli tuomaroimassa joukko kansainvälisiä ja kotimaisia sijoittajia. Tapahtuma veti runsain joukoin myös yleisöä paikan päälle.

10 000 euron palkintosumman lisäksi voittajalle tarjotaan majoitus Mustakarhu-hotellissa sekä työhuone Plug and Play teknologiakeskuksessa kahdeksi viikoksi Silicon Valleyssa.

Polar Bear Pitching on vuosittain Oulussa järjestettävä avantopitsauskilpailu, joka on herättänyt paljon huomiota ulkomaita myöten. Tänä vuonna tapahtumaan saapui 18 kansainvälisen median edustajaa.

Mia Kemppaala
Polar Bear Pitching ry
mia.kemppaala@oulu.fi

Polar Bear Pitching ry on voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on auttaa startup-yrityksiä menestyksen polulle ja tukea niiden kasvua ja kehitystä. Vuotuinen Polar Bear Pitching -avantopitsaustapahtuma järjestetään Oulussa yhteistyössä Oulun yliopiston, Oulun kaupungin, Oulun ammattikorkeakoulun, Business Kitchenin sekä muiden yhteisöön kuuluvien organisaatioiden, yrittäjien ja vapaaehtoisten kanssa.