Etusivu » Tiedotteet » Yrittäjyys » Tervetuloa KOTIin!

Suomalaisen Työn Liitto

Tervetuloa KOTIin!

Kutsu.
Julkaistu: 31.08.2016 klo 16:33
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

KOTI-osaston esittely toimittajille Habitaressa 7.9.2016 klo 10–11 osastolla 6k109/6h109

Tervetuloa kokemaan ensimmäistä kertaa Habitareen rakennettu kokonainen KOTI! Tule tutustumaan 360 m² KOTIin ennen messuosaston avaamista ja näe mitä kaikkea osaamista Suomesta löytyy. Suomalaisen Työn Liiton KOTI-konsepti on toteutettu yhdessä kymmenien Design from Finland- ja Avainlippu -yritysten kanssa.

Ilmoittaudu mukaan tästä»

Vuoden Designteko 2016 -julkistus Habitaressa 8.9.2016 klo 13–14 osastolla 6k109/6h109

Olet lämpimästi tervetullut myös Vuoden Designteko 2016 -julkistukseen. Suomalaisen Työn Liiton vuosittainen tunnustus myönnetään yritykselle, jonka tuotteesta löytyy omaperäisyyttä, vastuullisuutta sekä arjen designia. Voittaja julkistetaan KOTI-osastolla.

Ilmoittaudu mukaan tästä»

Lisätietoja: http://suomalainentyo.fi/teemat/koti/

Terveisin,

Suomalaisen Työn Liitto ja KOTI-projektin kumppanit