Etusivu » Tiedotteet » Yrittäjyys » Polar Bear Pitchingin ensimmäiset finalistit on julkistettu

Polar Bear Pitching

Polar Bear Pitchingin ensimmäiset finalistit on julkistettu

Julkaistu: 07.02.2017 klo 08:00
Julkaisija: Polar Bear Pitching

Oulussa 14.-15. helmikuuta 2017 järjestettävän avantopitsauskilpailu Polar Bear Pitchingin ensimmäiset finalistit on julkaistu. Hakemuksia saapui 16 eri maasta, ja finaaleihin ennakkoon valitut finalistiyritykset on rekisteröity kahdeksaan eri maahan.

Ennakkoon valittujen finalistien lisäksi finaaliin valitaan parhaat semifinalistit finaaleja edeltävänä päivänä käydystä Dark Bear semifinaalista. Polar Bear Pitching finaali käydään keskiviikkona 15.2. klo 18-20 Oulun torilla torinrannassa, johon on rakennettu avanto finalisteja varten. Finaali lähetetään livestreamina, joten sitä voi seurata jokaisessa maailman kolkassa. Tapahtuma onkin herättänyt runsaasti mielenkiintoa ulkomailla.

Ennakkoon hakemusten perusteella valitut finalistit ovat:

Sensotrend, SuomiSensotrend helpottaa diabeetikoiden omahoitoa keräämällä kaiken hoitoon vaikuttavan tiedon yhteen käyttöliittymään, jossa sitä voi tarkastella vuorovaikutteisesti ja josta sen voi jakaa diabeteshoitajan ja -lääkärin kanssa. https://www.sensotrend.fi

TryMeDo, Venäjä: TryMeDo on sovellus, joka tuo yhteen ihmiset, joita yhdistää yksi asia - halu etsiä, luoda ja suorittaa haasteita. http://www.trymedo.com

Teach Me Now, Arabiemiraatit: Teach Me Now on alusta, jonka avulla voi oppia maailmanhuipuilta tuutoreilta, mentoreilta ja asiantuntijoilta, ja jonka kautta voi opettaa ja inspiroida ihmisiä ympäri maailman. http://www.teachmenow.com/

Intellyo, Unkari: Intellyo on koneälyä hyödyntävä alusta, joka analysoi optimaalista viestintää netissä ja omissa liikennealustoissaan, ja tuottaa sitten hyperkohdennettua sisältöä kohdeasiakkaiden saavuttamiseksi. https://intellyo.com

SATU Laboratory, Viro: SATU Laboratoryn tuote on geeli, joka korvaa perinteiset puhdistusliinat. Geeliä lisätään tavalliseen wc-paperiin ennen pyyhkimistä. Geeli puhdistaa ja pehmentää ihoa. http://www.satulaboratory.com

CityFALCOn, Iso-Britannia: CityFALCOn on henkilökohtaisesti räätälöity talousuutissyöte, joka auttaa lisäämään kaupankäynti- ja investointituottoja. http://www.cityfalcon.com

TalentAdore, Suomi: TalentAdore on kehittänyt virtuaalisen rekrytointiassistentin, joka sallii henkilökohtaisen ja yksilöllisen kommunikoinnin koko rekryprosessin ajan kaikkien työntekijäkandidaattien kanssa keinoälyn avulla. http://talentadore.com

First Bond, Tanska: First Bond on kehittänyt puettavan teknologian tuleville vanhemmille, jotka eivät halua jäädä paitsi tulevan lapsensa toimista ja kehityksestä. Fibon avulla vauvan toiminnot monitoroidaan ja jaetaan elegantin älyrannekkeen kautta, joka imitoi sikiön liikkeitä. http://firstbondwearables.wixsite.com/fibo

Proximi.io, Suomi: Proximi.io on yhdistetty ohjelmistokehityspakki ja ohjelmointirajapinta kaikille mobiilipaikannuksen teknologioille. Alustan avulla voi aloittaa paikkatietoisen sovelluksen kehittämisen minuuteissa. https://proximi.io

Zalster, Ruotsi: Zalster tarjoaa Facebook-mainosten älykästä optimointia ja automaatiota. http://zalster.com

Faraday Fast Rentals & Services, Suomi: Faradayn autonjakoteknologia helpottaa yritysten, leasing-yritysten tai laivaston omistajien kulkuneuvojen jakamista. http://www.faraday.fi

Virta, Suomi: Virta tarjoaa sähköautojen latauspalveluita maan kattavimmassa verkostossa. https://virta.fi

Ultimate.ai, Suomi: Ultimate.ai rakentaa syväoppimista hyödyntävää tekoälyä, joka ymmärtää ja puhuu suomea, yritysten käyttöön. http://ultimate.ai

Finaalia saapuu tuomaroimaan mielenkiintoisia nimiä niin Suomesta kuin ulkomailta. Suomalaisia yrityksiä tuomaristossa edustavat LC Ventures, Superhero Capital, Conor sekä OP. Ulkomaisista sijoittajista mukana ovat Shane Allen Tuxerasta, Jonathan Hirshon, Horizon Communicationsista, Eeswaran Navaratnam 01 Venturesilta, Egill Masson NSA Venturesilta, Henry Ines Draper Dragonista sekä startup-guru Shraga Katz.

Lisätietoja antaa:

Mia Kemppaala
Markkinointi- ja viestintävastaava
mia.kemppaala@oulu.fi

Polar Bear Pitching ry on voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on auttaa startup-yrityksiä menestyksen polulle ja tukea niiden kasvua ja kehitystä. Polar Bear Pitching -tapahtuma järjestetään yhteistyössä Oulun yliopiston, Oulun kaupungin, Oulun ammattikorkeakoulun, Business Kitchenin sekä muiden yhteisöön kuuluvien organisaatioiden, yrittäjien ja vapaaehtoisten kanssa.