Etusivu » Tiedotteet » Yrittäjyys » Oululaisyritys ottaa Polar Bear Pitchingin tosissaan – palkkasi maailmanmestarin

Polar Bear Pitching

Julkaistu: 10.02.2017 klo 17:27
Julkaisija: Polar Bear Pitching

Tänä vuonna Polar Bear Pitch hakee entistäkin isompaa näkyvyyttä ympäri maailman. Kansainvälistä näkyvyyteen panostaa niin ikään oululainen vastameluteknologiaan perustuvat korvatulpat kehittänyt QuietOn. Yritys on päättänyt lähteä myös kotikaupunkinsa tapahtuman semifinaaleihin mukaan tosissaan ja QuietOnilla onkin varsinainen villikortti “mustan karhun vaiheeseen”: Yritys on palkannut pitchaajakseen avantouinnin maailmanmestarin, Salla Lamminpään. Arkielämässä avantouinnin 25m ja 50m sarjoissa kilpaileva Salla vastaa kilpauransa ohella myös QuietOnin asiakaspalvelusta ja logistiikkaprosessista.

"Hauskaa, että työn ohella pääsee toteuttamaan itseään näin monipuolisesti. Yritän tuoda pitchissä esille yrityksemme arvoja ja kertoa QuietOnin uusista myyntikanavista ja avata kansainvälistymisstrategiaamme. Avantouinti ja hiljaisuutta luovat korvatulpat ovat kilpailua ajatellen hyvä match. Yhteistä niille on hyvä olotila ja rauhallisuuden tunne", hyväntuulinen Salla miettii.

"Lähdemme kisaan tosissaan. Salla on erityinen kilpavalttimme kisassa, muu henkilöstö meillä ei edes liene kisakunnossa", vitsailee QuietOnin perustaja Janne Kyllönen

"Täytyy tähän huomauttaa, että kisamatkani ovat suhteellisen lyhyitä, joten siinä mielessä annan reilua tasoitusta muille kilpailijoille. Saapa siis nähdä, kuinka paljon ehdin QuietOnin hyödyistä rupatella ennen jäätymistä", nauraa monta kertaa viikossa avannossa pistäytyvä Salla.

Showtyylinen ja ehkä maailman hauskin investoritapahtuma Polar Bear Pitch järjestetään Oulussa 14.2.- 15.2. Polar Bear Pitchissä on tänä vuonna ensi kertaa myös Dark Bear-semifinaalit, jossa etsitään finalistien joukkoon vielä kolme kilpailijaa.

Lisätietoja QuietOnista: www.quieton.com

Kuviawww.quieton.com/pressmedia

Myynti: Olli Remes, Global Sales Director, mobile +358 449 7022 92, olli.remes@quieton.com

Polar Bear Pitching ry on voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on auttaa startup-yrityksiä menestyksen polulle ja tukea niiden kasvua ja kehitystä. Polar Bear Pitching -tapahtuma järjestetään yhteistyössä Oulun yliopiston, Oulun kaupungin, Oulun ammattikorkeakoulun, Business Kitchenin sekä muiden yhteisöön kuuluvien organisaatioiden, yrittäjien ja vapaaehtoisten kanssa.

QuietOn Oy on teknologia-alan yritys, joka on perustettu 2015. Yritys valmistaa itse kehittämiään vastameluteknologiaan perustuvia elektronisia korvanappeja. QuietOn työllistää tällä hetkellä n. 10 henkilöä. Henkilöstöllä on vahva Nokia-tausta.